دوشنبه 16 مهر 1403

ششمین قرار خدمت شهردار پایتخت در منطقه 2 رقم خورد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ششمین قرار خدمت شهردار پایتخت در منطقه 2 رقم خورد

تهران_ ایرنا_ ششمین قرار خدمت شهردار پایتخت صبح امروز (پنجشنبه) در منطقه 2 شهر تهران با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر آغاز شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، علیرضا زاکانی در ششمین برنامه از سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق شهر تهران برای بررسی مشکلات، چالش ها و فرصت ها و همچنین بررسی آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های فرهنگی، عمرانی و به منظور بهبود سطح زندگی شهروندان از ساعت 5:30 صبح امروز به منطقه 2 تهران رفت.

برنامه های امروز شهردار تهران از ساعت 5:30 بامداد با زیارت حرم مطهر شهدای گمنام خیابان آزادی آغاز و در اولین ساعات روز از طرح ها و پروژه های واقع در این منطقه بازدید کرد.

بازدید از مرکز بازیافت خیابان حبیب الهی

شهردار تهرانبا بازدید از مرکز بازیافت حبیب اللهی در جریان آخرین وضعیت این مرکز قرار گرفت.

این ایستگاه میانی پسماند به صورت مشترک برای مناطق 2 و 10 فعال است.

رود دره فرحزاد دومین بازدید شهردار تهران

زاکانی سپس پس از بررسی وضعیت مرکز بازیافت حبیب اللهی به رود دره فرحزاد رفت تا وضعیت این نقطه را برای اجرای طرح ساماندهی بررسی کند.

در هفته‌های گذشته جلساتی برای ساماندهی رود دره فرحزاد و رفع آسیب های اجتماعی آن در شهرداری تهران برگزار شده است.

بازدید از اسلام آباد (رود دره اوین - درکه)

بازدید از محله اسلام آباد و بررسی آسیب های اجتماعی، زمین‌های خالی و بلا صاحب، ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از آن و تعیین کاربری ها در این محله و ساماندهی رود دره اوین - درکه از موضوعاتی بود که زاکانی درباره آن با شهردار منطقه 2 تبادل نظر کرد.

زاکانی در این بازدید همچنین شنونده درد دلها و مشکلات چند تن از ساکنان محله اسلام آباد بود.

زاکانی پس از اتمام بازدید میدانی خود از پروژه ها و بخش های مختلف این منطقه به دیدار نخبگان منطقه رفته و جلسه ای با آنها خواهد داشت که پس از آن، جلسه جمع بندی و ارزیابی نظارت ستادی مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار می شود.

در پایان، وی با حضور در منزل یکی از خانواده های شهید منطقه 2 با آنها دیدار و گفتگوی صمیمانه ای خواهد داشت.

گفتنی است به دلیل شیوع سویه جدید کرونا حضور در مسجد و دیدار مردمی شهردار تهران در این دوره از پویش قرار خدمت انجام نمی شود.

به گزارش ایرنا، منطقه 2 شهرداری تهران در غرب پایتخت قرار دارد که از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران محصور است.

محله‌های پونک، آریاشهر یا صادقیه، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد، گیشا، شهرک ژاندارمری یا مرزداران، شهرک غرب، سعادت‌آباد و طرشت از محله‌های منطقه 2 است.

*س_برچسب‌ها_س*
ششمین قرار خدمت شهردار پایتخت در منطقه 2 رقم خورد 2