سه‌شنبه 17 مهر 1403

ششمین قهرمانی پی‌درپی گلساپوش / سقوط دکتر تأمین و پاس جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ششمین قهرمانی پی‌درپی گلساپوش / سقوط دکتر تأمین و پاس جوان

هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی شب گذشته _دوشنبه شانزدهم مهر_ با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های یزد، اصفهان، بوشهر، رودسر و هرمزگان پیگیری شد که تیم‌های مقاومت گلساپوشیزد، دکتر تأمین اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، چادرملوی اردکان و فولاد هرمزگان موفق به کسب پیروزی مقابل رقیبان خود شدند.

مقاومت گلساپوش یزد - شهرداری بندرعباس

در یکی از دیدار‌های مهم این هفته شهرداری بندرعباس در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد میهمان مقاومت گلساپوش یزد بود؛ این جدال با پیروزی مالکانه پنج بر یک مقاومت گلساپوش یزد به پایان رسید تا این تیم با پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دکتر تأمین اصفهان - آداک نوشهر

در یکی دیگر از دیدار‌های هفته هجدهم دکتر تأمین اصفهان در ورزشگاه تختی ایران از آداک نوشهر میزبانی کرد؛ نوشهری‌ها که هفته گذشته در خانه خود غایب بودند، مقابل دکتر تأمین اصفهان صف‌آرایی کردند و در یک رقابت نزدیک و دشوار، در نهایت دکتر تأمین اصفهان موفق شد در وقت‌های اضافه با نتیجه شش بر پنج پیروز شود.

پارس جنوبی بوشهر - وحدت مهریز یزد

در دیگر دیدار این هفته پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر از وحدت مهریز یزد میزبانی کرد؛ این دیدار با غیبت عجیب تیم وحدت مهریز یزد همراه بود که با توجه به آئین‌نامه انضباطی، تیم پارس جنوبی بوشهر با نتیجه سه بر صفر پیروز اعلام شد.

شاهین خزر رودسر - چادرملوی اردکان

در یکی دیگر از دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهین خزر رودسر میزبان چادرملوی اردکان در ورزشگاه شهرداری رودسر بود؛ در پرگل‌ترین جدال هفته پایانی تیم چادرملوی اردکان بود که توانست قاطعانه و با نتیجه هفت بر یک پیروز شود.

فولاد هرمزگان - پاس جوان گناوه

در یکی از دیدار‌های هفته هجدهم لیگ‌برتر فولاد هرمزگان در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه غدیر بندرعباس به مصاف پاس جوان گناوه رفت؛ این رقابت با پیروزی دو بر صفر فولاد هرمزگان به پایان رسید و پاس جوان گناوه نیز به لیگ دسته یک سقوط کرد.

نتایج هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی

دوشنبه 16 مهر

مقاومت گلساپوش یزد 5 - شهرداری بندرعباس 1 دکتر تأمین اصفهان 6 - آداک نوشهر 5 پارس جنوبی بوشهر 3 - وحدت مهریز یزد صفر شاهین خزر رودسر 1 - چادرملوی اردکان 7 فولاد هرمزگان 2 - پاس جوان گناوه صفر

جدول رده بندی مسابقات در پایان فصل 1403

ششمین قهرمانی پی‌درپی گلساپوش / سقوط دکتر تأمین و پاس جوان 2