دوشنبه 16 مهر 1403

شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی زنجان ممنوع است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی زنجان ممنوع است

زنجان - ایرنا - رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی این استان ممنوع بوده و ضروری است دهیاران، شوراها و جوامع محلی در این زمینه با اداره کل منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشند و از ورود افراد به بندها و سدها جلوگیری کنند.

علی داداشی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی استخرها به دلیل شیوع بیماری کرونا برخی از مردم و اهالی روستاها سدهای خاکی و بندهای چند منظوره را برای شنا انتخاب می‌کنند که بسیار خطرناک است.

وی ضمن هشدار به تمام مردم نسبت به شنا نکردن در این محل‌ها، خاطرنشان کرد: تابلوهای "شنا کردن ممنوع" در بیش از 20 بند چندمنظوره و تمام سدهای خاکی استان زنجان نصب شده است.

داداشی افزود: اطلاع‌رسانی لازم جهت نظارت مستمر بر سدهای خاکی و بندهای چندمنظوره و همچنین بازدید دوره‌ای از آن‌ها از سوی معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان به ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوانداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را به شماره تلفن 1504 گزارش دهند.

*س_برچسب‌ها_س*