شنبه 22 اردیبهشت 1403

شهادت دانشجویان بسیجی اثبات کننده تداوم راه رجب بیگی ها از سوی جوانان است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
شهادت دانشجویان بسیجی اثبات کننده تداوم راه رجب بیگی ها از سوی جوانان است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور در پیامی درباره شهادت دو دانشجوی بسیجی در مشهد تاکید کرد: شهادت دانشجویان اثبات کننده تداوم راه رجب بیگی ها از سوی جوانان است.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام مصطفی رستمی، در پیامی درباره شهادت دو دانشجوی عضو بسیج دانشجویی در مشهد اظهار داشت: بار دیگر بهترین فرزندان این آب و خاک برای صیانت از کیان ایران عزیز و دفاع از امنیت مردم در خون خود تپیدند. بار دیگر دانشگاه خون داد تا درخت تناور انقلاب اسلامی تنومندتر شود.

وی افزود: شهادت دو دانشجوی عزیز عضو بسیج دانشجویی در مشهد مقدس در کنار شهدای ایذه و اصفهان به دست سفاک‌های رجویست، یادآور جانفشانی بسیجی‌های جان‌برکف انقلاب و اثبات‌کننده‌ی این مدعا بود که جوانان این روزگار علی‌رغم همه‌ی هجمه‌ها، از نسل رجب‌بیگی‌ها و وزوایی‌ها و متوسلیان‌ها هستند.

وی تاکید کرد: کربلایی شدن حسین زینال زاده و دانیال رضا زاده را در مرحله‌ی نخست به خانواده‌ی این شهیدان، سپس به جامعه‌ی جوانان مومن و انقلابی مشهد و البته به همسنگرانشان در بسیج دانشجویی و جامعه‌ی دانشگاهی تبریک و تسلیت گفته و از همه‌ی دستگاه‌های مسئول امنیتی و قضایی خواهانم با رسیدگی فوری و قاطع مرهمی بر این داغ بزرگ باشند.

دستگیری عامل شهادت 2 جوان بسیجی مشهد + تصویر حضور تولیت آستان قدس رضوی در محل شهادت دو دانشجوی بسیجی مشهد وداع باشکوه مشهدی‌ها با مدافعان امنیت / مردم خواستار پایان فوری مماشات با اغتشاشگران شدند + فیلم

رستمی افزود: نباید فراموش کنیم حال که فتنه‌ی نظام سلطه با عنوان پوششی اعتراض جواب نداده و رویکرد دشمن ترورهای کور و آشوب سخت است، مطالبه‌ی جامعه از نهادهای نهادهای مسئول امنیت نیز پایان مماشات و برخورد سخت با قاتلان و تروریست های سازمان یافته است.

به گزارش تسنیم، شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده که روز 25 ابان در مشهد به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند از دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای منتظری مشهد بودند.