پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شهرداری سروآباد و سازمان مردم نهاد حوزه جوانان تفاهنامه منعقد کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شهرداری سروآباد و سازمان مردم نهاد حوزه جوانان تفاهنامه منعقد کردند

سنندج - ایرنا - شهردار سروآباد گفت: این شهرداری با سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان استان کردستان تقاهم نامه همکاری منعقد و امضاء کردند.

سالار محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پتانسیل سروآباد درحوزه فعالیت‌های مردم نهاد و حضور همه جانبه جوانان در این امر اظهار داشت: مردم ایم شهرستان همواره در طول تاریخ نشان داده‌اند که از فرهنگ غنی برخوردارند و یار و یارای یکدیگر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به صورت متحد و منسجم بوده‌اند.

شهردار سروآباد افزود: مطمئنا این مردم پذیرای فعالیت در قالب سمن‌های مردم نهاد حوزه جوانان خواهند بود و حال که زمینه استفاده از جوانان در امرهای خداپسندانه و مردم‌نهاد توسط وزارت ورزش و جوانان، برای این طیف گسترده در جامعه فراهم شده، باسد از این ظرفیت استفاده کرد.

وی یادآور شد: باید نهایت بهره را از این فرصت برد تا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب که همواره به جوانگرایی اشاره و توصیه فرموده‌اند، حرکت کرد و جوانانی پرشور، لایق و شایسته برای حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور تربیت کرده و با میدان دادن، باور و اعتماد به آن‌ها از این ظرفیت استفاده کرد.

محمدی اضافه کرد: جوانگرایی در استان کردستان به ویژه در شهرستان سروآباد طی سالیان اخیر وجود داشته و مصداق بارز این موضوع ترکیب حضور مدیران جوانان در مجموعه مدیریت شهری استان بویژه شهرداران بوده که این مهم نتیجه اعتماد مسئولین و مجموعه های ذیربط در استان است.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای مشارکت هدفمند شهروندان در اداره شهر و مدیریت شهری باید فراهم شود تاکید کرد: بدون تردید با حضور نخبگان و صاحب نظران طرح های پژوهشی در راستای شناسایی و مرتفع سازی آسیب های اجتماعی و اقسام مسائل حوزه شهری به انجام خواهد رسید.

شهردار سروآباد افزود: شهرداری این شهر حمایت خود را از طرح هایی که به توسعه اجتماعی با شناخت و آشنایی بر حقوق و وظایف شهروندی منتج شود اعلام خواهم کرد و بدون شک پیشرفت در این حوزه منوط به حضور و مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه به‌ویژه جوانان خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*
شهرداری سروآباد و سازمان مردم نهاد حوزه جوانان تفاهنامه منعقد کردند 2