شنبه 15 اردیبهشت 1403

شهرداری گنبد پس از چهار باخت متوالی به پیروزی رسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شهرداری گنبد پس از چهار باخت متوالی به پیروزی رسید

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به روند شکست‌های خود خاتمه داد و با پیروزی مقابل مس رفسنجان به فرار از منطقه سقوط امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر امروز یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان مس رفسنجان بود که بازیکنان این تیم موفق شدند در سه دست متوالی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 19 این تیم رفسنجانی را با شکست بدرقه کند.

شاگردان عظیم جزیده در این بازی و از همان دست نخست و با تشویق بی وقفه هواداران خود با کمترین اشتباه برتری خود را به تیم مس رفسنجان دیکته کردند و موفق شدند این تیم را شکست داده و سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب سه امتیاز این بازی که قضاوت آن برعهده "مرتضی اکرمی" و "وحید خراسانی" به ترتیب به‌عنوان داور اول و دوم بود، مجموع امتیازات خود را به عدد 23 رساند و با 2 پله صعود در جدول رده بندی، جایگاه دهم را از آن خود کرد.

شاگردان عظیم جزیده در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر باید روز چهارشنبه هفته جاری /29 دی / در تهران به مصاف تیم پیکان بروند.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های 97 و 98 در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب‌ها