جمعه 14 اردیبهشت 1403

شهردار و یک عضو شورای شهر در حومه تهران دستگیر شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شهردار و یک عضو شورای شهر در حومه تهران دستگیر شدند

شهردار و یک عضو شورای شهر نسیم شهر در حومه تهران دستگیر شدند شهردار و یک عضو شورای شهر نسیم شهر در حومه تهران دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

شهردار و یک عضو شورای شهر نسیم شهر در حومه تهران دستگیر شدند

به گزارش عرشه آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

سید امیراحمدی با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: یک عضو شورای نسیم‌شهر به دلیل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده است، افزود: شهردار منتخب نسیم‌شهر نیز به اتهام پرداخت رشوه به برخی از اعضای شورای نسیم‌شهر بازداشت شده است.

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.

به گزارش تسنیم، در دوره ششم شورای شهر نسیم‌شهر، 10 عضو اصلی و علی‌البدل شورا توسط نهادهای امنیتی و انتظامی به دلیل فساد مالی دستگیر شدند و مکاتبات انحلال شورای نسیم‌شهر از سوی استانداری تهران به وزارت کشور ارائه شده و در انتظار تایید وزارت کشور قرار دار

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

شهردار و یک عضو شورای شهر در حومه تهران دستگیر شدند 2