یک‌شنبه 8 مهر 1403

شهید نصرالله همه عمر خود را در میدان رزم با دشمنان اسلام گذراند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
شهید نصرالله همه عمر خود را در میدان رزم با دشمنان اسلام گذراند

فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی تاکید کرد: سیدحسن نصرالله همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث‌ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند

فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی تاکید کرد: سیدحسن نصرالله همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث‌ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسمائیل قاآنی فرمانده سپاه قدس طی پیامی شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سید حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار کرد.

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَلوا تَبدیلًا"

برادران غیورم در حزب الله سرافراز لبنان

سلام علیکم بما صبرتم

شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سید حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار کرد. آن عزیز سفر کرده، همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند و سر انجام خون الهی و جان گرامی خود را در راه آرمان های بلند اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سربلندی مردم لبنان تقدیم کرد.

آن سید نورانی با معنویت و تدابیر بی خطیر خود، جنبش حزب الله را رهبری کرد و به اوج قله های عزت و قدرت بی پایان روحی و جهادی رسانید. فرماندهی معرکه های سخت حرب تموز و جنگ با داعش و تکفیری ها در شام و عراق، صفحاتی زرین از دفتر قطور مجاهدت های ماندگار آن شهید سعید است.

این جانب با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهاد سید بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه بردارانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم و ان شاء الله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی