جمعه 10 فروردین 1403

شوخی جالب علیخانی با نونهالی و چند شرکت‌کننده «عصر جدید»/ وقتی اتوبوس محل اجرای پانتومیم و حرکات طنز می‌شود! + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شوخی جالب علیخانی با نونهالی و چند شرکت‌کننده «عصر جدید»/ وقتی اتوبوس محل اجرای پانتومیم و حرکات طنز می‌شود! + فیلم

شب گذشته برنامه «عصر جدید» با اجرا‌هایی جذاب روی آنتن شبکه سه رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین قسمت از دور دوم مسابقه عصر جدید، مبین درپور (خواننده نوجوان)، گروه مجاز (حرکات فرم)، همایون دهقان بردبار (خواننده)، امین صالحی (تیراندازی) و هیاس حسینی (ساخت اجسام با شیشه) روی صحنه آمدند.

امین صالحی، نخستین فردی بود که روی صحنه آمد و توانست با تیراندازی حرفه‌ای خود، رأی مثبت داوران را دریافت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در میانه اجرای او بشیر حسینی و امین حیایی رأی مثبت دادند و بشیر حسینی گفت: من برای خودم یک زمانی را تعیین کرده ام و آن لحظه رأی خودم را می‌دهم. خودم اسم آن لحظه را «تایم بشیر» گذاشته‌ام!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

مبین درپور نوجوانی که در حوزه خوانندگی استعداد دارد، نیز - به همراه گروهش - چهار رأی مثبت داوران را دریافت کرد. اجرایی فراتر از آواز که دل‌ها را به هم گره زد!

نونهالی از اجرای او بسیار تمجید کرد و گفت: پسرم بسیار عالی بودی. در اینجا علیخانی در واکنش به تشکر سایر اعضای گروه از نونهالی گفت: خانم نونهالی به مبین گفتند «پسرم»؛ شما چهار بزرگوار پسر خانم نونهالی نیستین! (خنده)

در بخشی از این برنامه علیخانی از شیطنت‌های مبین و تیم مورد علاقه او سوال کرد. مبین هم گفت، طرفدار تیم بارسلونا و پرسپولیسی است.

سپس علیخانی گفت: جالب است! من هم پرسپولیسی‌ام؛ اما در تیم‌های باشگاهی جهان طرفدار رئال مادرید هستم.

عظیمی نژاد هم شب گذشته پیشنهاد جذابی به مبین درپور داد؛ او گفت: آقای نراقیان رئیس واحد موسیقی سازمان صدا و سیما با من تماس گرفت و من را مامور کرد، برای هرکس که در برنامه «عصر جدید» قابلیت اجرای موسیقی دارد و استعداد این عرصه محسوب می شود، با هزینه سازمان یک قطعه موسیقی به همراه ویدئو کلیپ بسازم. مبین هم اگر دوست داشته باشد، می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب گذشته، گروه مجاز سومین اجرا را روی صحنه بردند. 5 پسر بانمک که با پانتومیم فانتزی و حرکات فرم طنازانه و مفهومی داوران و تماشاگران را به وجد آوردند. آنها هم چهار رأی مثبت داوران را دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گروه مجاز برای این اجرا تمرین‌های بسیاری داشتند؛ آن‌ها به دلیل اینکه محلی برای تمرین نداشتند، 15 روز در صحنه «عصر جدید» تمرین کردند. علیخانی در این باره گفت: من هر روز برای ضبط «عصر جدید» می آمدم، این‌ها هم آفیش بودند و تمرین داشتند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یکی از اعضای گروه مجاز خاطره جالبی تعریف کرد و گفت: ما به تازگی این حوزه را برای فعالیت انتخاب کردیم؛ بعد از تمرین‌هایی که داشتیم با بی‌آرتی به خانه برمی‌گشتیم؛ در مسیر تمرین می‌کردیم و مسافران از حرکات ما تعجب می‌کردند.

علیخانی گفت: این قدر مردم مشکل اقتصادی دارند که به نظرم بسیار خوش شانس بودند که در بی آر تی کنار شما بودند دو دقیقه به دیوانگی شما خندیدند؛ امثال شما نعمت محسوب می‌شوید.

سپس، همایون دهقان‌بردبار، با همان متانت و تواضع همیشگی خود آهنگی پر احساس را اجرا کرد؛ اما فقط دو رأی مثبت از داوران گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هیاس حسینی هم آخرین اجرای شب گذشته را روی صحنه «عصر جدید» برد. او توانست به خوبی دنیای کودکی و تیله‌بازی به عالم شیشه‌گری و تیله‌سازی را به هم وصل کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

او پس از این اجرا گفت: پدرم بعد از پخش عصر جدید تازه فهمید کار من چیست! اگر پیش از این برنامه از او سوال می‌کردید، کار پسرت چییست، می‌گفت با شیشه است. حیایی و علیخانی هم گفتند: لابد همه تصور می‌کردند شیشه ای هستی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایان داوران، اجرای گروه مجاز و امین صالحی را بیشتر پسندیدند. حالا نوبت مخاطبان است که از طریق آرای خود، شرکت کننده مورد علاقه‌شان را برای حضور در مرحله نیمه نهایی انتخاب کنند.

انتهای پیام /

شوخی جالب علیخانی با نونهالی و چند شرکت‌کننده «عصر جدید»/ وقتی اتوبوس محل اجرای پانتومیم و حرکات طنز می‌شود! + فیلم 2