جمعه 21 اردیبهشت 1403

شورای شهر تهران

شورای شهر تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران گفت: تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام (ره) پروژه‌ای پیچیده، اما راهگشاست و رفع معارضین این پروژه در حال اتمام است.

خبرگزاری تسنیم

ورود واگن‌های وارداتی از چین به تهران همچنان با اما و اگر روبرو است و این در حالی است با گذشته فروردین‌ماه 1403 مشکل از سوی وزارت کشور حل نشده است و بنا بر گفته رئیس شورای شهر تهران با این شرایط مشکل مردم در حوزه حمل و نقل باقی خواهند ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران از افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی و مترو خبر داد و گفت که نرخ جدید کرایه‌ها از روز شنبه - اول اردیبهشت - اعمال می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شهر تهران از افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از خبر داد. رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شهر تهران از افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر...

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه فرمانداری نرخ گذاری‌ها را تأیید کرده است، گفت: بر همین اساس افزایش نرخ ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال‌جاری لازم الاجراست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران و شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران برگزار شد. تشکری هاشمی: به دنبال ایجاد دوچرخه‌سوار هستیم نه مسیر دوچرخه سواری در...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد بهای تاکسی ها در سال جاری نیز با تأکید بر اینکه حداکثر رشد 45 درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها خواهیم داشت، گفت: البته دقت داشته باشید که در مورد سرویس دهی تاکسی‌های خطی، ضریب شیب معابر محاسبه می‌شود یعنی بطور متوسط 15 درصد نرخ افزایش می‌یابد که البته این معابر شناسایی و اعلام عمومی خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه کمیته حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران بر احیای مجدد دوچرخه‌سواری در پایتخت تاکید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره پروژه بلدیه گفت: کار نصب 4 دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

وب‌گاه فرارو

اتهام به بی‌اطلاعی تا سیاسی‌کاری و سیاه‌نمایی و یادآوری عملکرد اعضای شورای شهر کنونی در زمان مسئولیتشان در شهرداری مواردی هستند که از طرف باند زاکانی مکررا مطرح می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتفاق تازه نیست؛ پاسخ‌های تند مدیران شهری به انتقادهای اعضای شورای شهر از اتهام به بی‌اطلاعی تا سیاسی‌کاری و سیاه‌نمایی و یادآوری عملکرد اعضای شورای شهر کنونی در زمان مسئولیتشان در شهرداری.

وب‌گاه خبر آنلاین

پاسخ‌های تند مدیران شهری به انتقادهای اعضای شورای شهر امر بی سابقه ای نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادامه تحلیلها در باره عملیات دفاعی ایران در برابر اسرائیل، بحث بر سر تعطیلی شنبه ها، کشمکش در شورای شهر تهران و... از تیترهای مطبوعات امروز است.