یک‌شنبه 15 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری ایسنا

ادامه بررسی طرح مالیات بر خانه‌های خالی و طرح قیر رایگان در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از بازنگری در تعرفه خدمت تشخیصی کووید 19 بر اساس آزمایش‌های مولکولی و PCR خبر داد.

خبرگزاری میزان

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: در هفتاد و هشتمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت کشور که امروز برگزار شد، چندین موضوع بررسی و مورد تصویب قرار گرفت. یکی از این مصوبات، بازنگری تعرفه خدمت آزمایشگاهی تشخیص کووید19 بر اساس آزمایش‌های مولکولی PCR بود.

خبرگزاری ایسنا

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: در هفتاد و هشتمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت کشور که امروز برگزار شد، چندین موضوع بررسی و مورد تصویب قرار گرفت. یکی از این مصوبات، بازنگری تعرفه خدمت آزمایشگاهی تشخیص کووید19 بر اساس آزمایش های مولکولی PCR بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر، با تاکید بر اینکه 10 درصد از جمعیت معتادان کشور را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: استرس زیاد به زنان معتاد، آنها را دچار ضعف می‌کند به همین دلیل سرعت تخریب و وابستگی به مواد مخدر در زنان بیش از مردان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری علاوه بر بررسی طرح «اخذ مالیات از خانه‌های خالی به بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در مورد تشکیل کمیسیون جمعیت و خانواده می پردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته تقاضای تشکیل کمیسیون‌های فضای مجازی و جمعیت و خانواده را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جاسات علنی هفته جاری علاوه بر انتخاب ناظران مجلس در شوراها و مجامع، دو طرح مالیات بر خانه‌های خالی و قیر رایگان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تقاضای جمعی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون فضای مجازی در دستور کار هفتگی مجلس قرار دارد.