جمعه 30 شهریور 1403

شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ارونوف دربی را از دست داد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ارونوف دربی را از دست داد؟

‌ستاره ازبکستانی سرخ‌پوشان در جریان بازی با آلومینیوم اراک به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. ستاره ازبکستانی سرخ‌پوشان در جریان بازی با آلومینیوم اراک به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. به گزارش عرشه آنلاین، نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک درحالی با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت که در ثانیه‌های پایانی با مصدومیت ارونوف هواداران پرسپولیس نگران وضعیت...

ستاره ازبکستانی سرخ‌پوشان در جریان بازی با آلومینیوم اراک به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش عرشه آنلاین، نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک درحالی با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت که در ثانیه‌های پایانی با مصدومیت ارونوف هواداران پرسپولیس نگران وضعیت این بازیکن برای دیدار سرنوشت ساز هفته آینده مقابل استقلال شدند.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی این تیم در شرایطی که می‌رفت در موقعیت گلزنی قرار بگیرد نقش بر زمین شد و بعد از آن از کادرفنی خواست تا او را تعویض کند. از همین رو فرشاد احمدزاده به جای وی وارد میدان شد.

وضعیت مصدومیت این ستاره هنوز مشخص نیست این در شرایطی است که سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید در اراک به مصاف استقلال تهران برود.

منبع: ایرنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ارونوف دربی را از دست داد؟ 2