شنبه 29 اردیبهشت 1403

شکایت «همایون شجریان» از همسر استاد شجریان به جرم «قتل عمد»!

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شکایت «همایون شجریان» از همسر استاد شجریان به جرم «قتل عمد»!

پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکری، حالا در وبسایت رسمی این گروه جزییاتی از شکایت «همایون شجریان» از «کتایون خوانساری» (همسر استاد محمدرضا شجریان) در اواخر سال 1396 منتشر شده است. وب سایت خبری رویداد 24 در خبری به نقل از برخی رسانه‌ها مدعی شکایت همایون شجریان از همسر پدرش به اتهام شروع قتل شده است! پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکری، حالا در وبسایت رسمی...

وب سایت خبری رویداد 24 در خبری به نقل از برخی رسانه‌ها مدعی شکایت همایون شجریان از همسر پدرش به اتهام شروع قتل شده است!

پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکری، حالا در وبسایت رسمی این گروه جزییاتی از شکایت «همایون شجریان» از «کتایون خوانساری» (همسر استاد محمدرضا شجریان) در اواخر سال 1396 منتشر شده است.

این پایگاه خبری در تشریح ادعای خود آورده است: به ادعای برخی رسانه‌ها، در اسناد منتشر شده سندی وجود دارد که نشان می‌دهد همایون شجریان پسر استاد آواز ایران، سال 1397، یعنی دو سال پیش از درگذشت پدرش از کتایون خوانساری، همسر محمدرضا شجریان به اتهام "شروع قتل عمد" شکایت کرده است.

تاکنون صحت این خبر تائید و یا تکذیب نشده است.

همایون شجریان در سال 74 و در 20 سالگی با «گیتا خوانساری» که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان بود، ازدواج کرد و یک دختر بنام یاسمین متولد 1386 دارد و همایون و پدرش با هم باجناق شدند.

این اطلاعات از پرونده های قضایی در شرایطی منتشر شده که دادگستری استان تهران درباره ادعای هک سامانه قوه قضاییه در تنها واکنش رسمی خود عنوان کرده: «موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و صرفا یک خبرسازی کور سراسیمه برای تحت تاثیر قرار دادن خبر بازگشت اموال بابک زنجانی است. موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و همه سامانه های قوه قضاییه هیچ آسیبی ندیده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برخی از آنها نامه‌های اداری مخدوش و دستکاری شده تاریخ گذشته هستند که در گذشته نیز در برخی رسانه‌های زرد معاند منتشر شده بودند.»

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

شکایت «همایون شجریان» از همسر استاد شجریان به جرم «قتل عمد»! 2