یک‌شنبه 18 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه تابناک

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت وام ضروری 30 میلیون تومانی و وام 35 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بازنشستگانی که در سال 1402 برای وام 30 میلیون تومانی ثبت نام و هنوز وام خود را دریافت نکرده‌اند، پس از مراجعه به قسمت نتایج وام در سایت صندوق بازنشستگی اعلام می‌شود.

وب‌گاه تابناک

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حق اولاد و حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری خویش‌فرما از بهمن 1401 تاکنون خبر داد.

وب‌گاه گسترش

براساس برآورد مرکز پژوهش‌های مجلس، سهم درآمد حاصل از دارایی‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1400 حدود 14.3‌درصد و برای سازمان تامین اجتماعی حدود 5.4درصد است؛ یعنی هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی، به دلیل حکمرانی ضعیف دولتی حاکم بر آنها، سهم قابل‌توجهی در تامین منابع موردنیاز صندوق‌ها ندارند.

وب‌گاه فرارو

ابرچالش چهارم، تنگنای منابع مالی و تشدید فرسودگی زیرساخت‌های اقتصاد ایران به دلیل عدم سرمایهگذاری طی دهه‌های اخیر است. به دلیل عدم سرمایه گذاری در اقتصاد ایران طی دهه 90 و تشدید فرایند استهلاک زیرساختها، منابع مالی و سرمایهگذاری در حوزه‌های نفت و گاز (برآورد‌ها نشان می‌دهد کشور حداقل به 160 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها نیاز دارد بطوریکه اگر برای توسعه حوزه نفت و گاز هزینه...

وب‌گاه تابناک

‌از ساعتی پیش، پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک عامل در تهران و برخی از استانهای کشور آغاز شد و این روند تا پایان امشب ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان با حضور مقامات مسئول در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی وضعیت صندوق‌های بازنشستگی صنفی اختصاصی در ایران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان بانک‌ها در مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان به تصویب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان با حضور مقامات مسئول در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: قانون بودجه، بانک مرکزی را مکلف کرده است تسهیلاتی را که به دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌شود در پایان هر فصل در سایت خود منتشر کند. این قانون که سال گذشته در بودجه درج شد، در جهت شفافیت هرچه بیشتر نظام بانکی کشور بود. بر همین اساس تسهیلاتی که دستگاه‌های اجرایی در فصل بهار سال جاری دریافت کرده‌اند در تارنمای بانک مرکزی قرار گرفته است. بطورکلی در سه ماه ابتدایی...

وب‌گاه گسترش

واریز علی‌الحساب همسان سازی برای بازنشستگان بانک‌ها تصویب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان بانک‌ها تصویب شد. پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان بانک‌ها تصویب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان با حضور مقامات مسئول در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

سعید تبریزیان با درخواست برگشت بیش از 200 قلم داورهای آزاد شده به چرخه دارویی سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان گفت: بخصوص داروها ویتامین و مکمل ها برای بازنشستگان به قیمت 30% از کل قیمت دارو می تواند آنها را در تامین این داروها کمک بسیاری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز یک میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته در تیرماه تایید شد واریز یک میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته در تیرماه تایید شد به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان: بابت متناسب‌سازی مقرر است ماهانه مبلغ یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان واریز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک فعال کارگری گفت: تعیین حقوق نه فقط مطابق با نرخ تورم، بلکه مطابق با نرخ سبد معیشت از مهم‌ترین خواسته‌های کارگران و بازنشستگان است. قانون در ماده 41 در رابطه با حقوق کارگران صراحت دارد و انتظار ما این است که در تعیین حقوق کارگران ماده 41 قانون کار مبنا قرار بگیرد. یک فعال کارگری گفت: تعیین حقوق نه فقط مطابق با نرخ تورم، بلکه مطابق با نرخ سبد معیشت از مهم‌ترین خواسته‌های کارگران و...