یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه نظر خود را در مورد پیشنهاد افزایش سن بازنشستگی اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد وحیدی با اشاره به تماس‌های مکرر بازنشستگان فرهنگی و بازدیدهای صورت گرفته در طول ایام سرکشی به حوزه انتخابیه، گفت: بر اساس استعلام گرفته شده، صدور احکام بازنشستگی فرهنگیان به علت پرداخت نشدن معوقات قانون رتبه بندی فرهنگیان در سال 1400 دچار مشکل شده است.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی 4 ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به 57 سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نعمت الله ترکی گفت: شاید 5 - 6 کشور در حوزه‌ی صندوق‌های بازنشستگیِ وضع خوبی دارند - البته نمی‌گوییم عالی هستند - اما باقی آن‌ها وضعشان بدتر از ماست. در این شک نکنید. کشوری مثل فرانسه را در نظر بگیرید، برای یک اصلاحِ سنجه‌ای سه سال درگیر است. چرا درگیر است؟ خب مشکل دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه امضای این تفاهم نامه همکاری که با حضور نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت برگزار شد، استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه صندوق برای تامین اشتغال فرزندان بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس موفق به اخذ چهار گواهینامه، از مجموعه استانداردهای سیستم های مدیریتی (ISO) شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های مستمر مجموعه صندوق توانستیم مجوز فروش برخی از اموال غیرمولد را از مراجع ذیربط دریافت کنیم تا از محل منابع آن معوقات بازنشستگان را در آینده نزدیک پرداخت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از رد پیشنهادات «افزایش سن بازنشستگی» و «تغییر میانگین حقوق به 5 سال» در کمیته نظام اداری تلفیق برنامه هفتم خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت در ماده 29 لایحه برنامه هفتم توسعه، سن بازنشستگی برای زنان را 53 سال و برای مردان 56 سال تعیین کرده بود که در کمیسیون تلفیق با این موضوع مخالفت شد.

وب‌گاه منیبان

فیضی‌نژاد با تشریح وضعیت بدهی‌های آموزش‌وپرورش به صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال اجرای رتبه‌بندی معلمان گفت: به طور قطع مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و معاونت وزارت آموزش و پرورش طی هفته جاری پیگیر هستند تا بتوانند با تسویه حساب‌هایی که می‌شود، رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کنند.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز درباره میزان حقوق و دریافتی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرده است.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که پیشنهاد دادیم تا پایان برنامه هفتم سن بازنشستگی به 55 و 57 سال برسد

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در نشستی خبری گفت: هدف اول در برنامه هفتم ایجاد آرامش و امنیت روانی و اقتصادی در جامعه است ما در مجلس شورای اسلامی از حقوق اقشار مختلف مردم صیانت و حمایت می‌کنیم و آمادگی شنیدن نظرات مردم و نخبگان را داریم.

وب‌گاه فرارو

ترکی به اصلاح شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور اشاره کرد و گفت: تعدد این آمار، چالشی برای نظام بیمه‌ای است. باید بازنگری برای مشاغل سخت و زیان‌آور داشته باشیم که طبق آن برخی با 20 سال سابقه بازنشسته می‌شوند. تغییر روش محاسبه مستمری بازنشستگان نیز از دیگر چالش‌های ما است.