یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رونمایی از یک نامه در روزهای اخیر می‌تواند موجب بهبود معیشت بازنشستگان کشوری در ماه‌های پیش‌رو شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس صندوق بازنشستگی کشوری، اعتبار اضافه برای پرداخت معوقات متناسب‌سازی درخواست کرده است.

خبرگزاری مهر

شوش - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به‌طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در حکمی علیرضا علی‌احمدی را به‌عنوان رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی قانون برنامه ششم توسعه از نگاه صندوق‌های بازنشستگی را مورد ارزیابی قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص افزایش حقوق معلمان و بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش و واریز مابه‌اتفاوت رتبه‌بندی فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر افزایش سن بازنشستگی در ادامه باما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی در واکنش به افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها تاکید می‌کند: این ضربه‌ای که به پتروشیمی‌ها زده شده، دو سه ماه آینده در جهش نرخ ارز خود را نشان خواهد داد؛ چراکه صادرات محصولات پتروشیمی در دو ماهه اول سال نزدیک به 18 درصد کاهش پیدا کرده است، بنابراین ادامه این اتفاق در ماه‌های آینده، بالانس ارزی کشور را برهم می‌زند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری صورت می‌گیرد پرداخت «وام ازدواج» به فرزندان بازنشستگانی که در 4 سال اخیر ازدواج کرده‌اند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین 1398 به این سو باشد، فراهم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین 1398 به این سو باشد، فراهم شده است.

وب‌گاه الف

«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «علیرضا علی‌احمدی» را به عنوان رئیس هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان امروز هم به انتخاب حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران اعتراض کرده و مدعی شده انتخاب او فعالان بخش خصوصی از تحول اقتصادی ناامید شوند!