یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت در پی آن است که هرساله نرخ خوراک شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی، فلزی و سیمانی را تغییر دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نعمت الله ترکی از مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس خبر مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: 9 هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نعمت الله ترکی در نشست با نمایندگان کانون بازنشسته مازندران گفت: در بخش درمانی بازنشستگان قسمتی از بیمه تکمیلی بدون سقف تعیین شده و مابقی هزینه‌ها در همه مراکز درمانی زیر پوشش بیمه اصلی قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: 9 هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی ما این است برنامه هفتم از نیمه دوم سال1402 آغاز شود وپایان آن سال1406 خواهد بود البته ممکن است طبق نظر مجلس شروع برنامه از1403باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی ما این است برنامه هفتم از نیمه دوم سال 1402 آغاز شود و پایان آن سال 1406 خواهد بود البته ممکن است طبق نظر مجلس شروع برنامه از 1403 باشد.

وب‌گاه عصر ایران

سید صولت مرتضوی گفت: اکنون دولت از بحران عبور کرده و تمام مشکلات را پشت سر گذاشته است و ناترازی‌های بودجه سال 1400 به جایی رسید که تا پایان سال جبران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت صبا فولاد خلیج فارس در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان هرمزگان، به عنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی فعالان رسانه‌ای در توئیتر نوشتند: امین سلیمی، بخاطر نقد تلویزیونی استیضاح وزیر کشور توسط مجلس، مجبور به کناره‌گیری رسمی از تلویزیون شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان گفت: سال گذشته سه هزار و 776 بازنشسته زنجانی وام قرض‌الحسنه 15 میلیونی دریافت کردند که امسال این وام به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم شاهین‌شهر درمجلس از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و نحوه دریافت فیش حقوق معلمان و بازنشستگان فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

خبرگزاری مهر

مشهد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه طراحی سامانه‌ای را از سال گذشته آغاز کرده است که می‌توان با کمک آن افراد بیکار، جنسیت، نوع مهارت‌ها و دانش آنان و... را شناسایی کرد.