یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«حاج مصطفی محمودزاده» حاجی 111 ساله امروز پس از انجام اعمال حج به دلیل سکته قلبی در عربستان درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع آگاه به سی‌ان‌ان گفتند که ایالات متحده در اواخر سال گذشته بی‌سر و صدا مذاکرات غیرمستقیم با ایران را در تلاش برای محدود کردن برنامه هسته‌ای تهران از سر گرفت. این منابع گفتند نشانه‌هایی از پیشرفت وجود دارد، اما یک منبع گفت: «ما هنوز به توافق نرسیده‌ایم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تالار وحدت شامگاه سه‌شنبه مملو از جمعیت لرستانی‌هایی بود که به این سالن رنگ و بویی دیگر بخشیده بودند و بسیاری از آنها با لباس‌های محلی خود حال و هوا و فرهنگ این خطه را به قلب تهران آورده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی علیرضا علی‌احمدی را به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی علیرضا علی‌احمدی را به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی علیرضا علی‌احمدی را به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته قبل تمامی نمایندگان اموال خود را ثبت کردند، گفت: مجلس در حوزه شفافیت به عنوان یک گام موثر در مبارزه با فساد، پیش قدم شده و آرا و اموال نمایندگان به صورت شفاف ثبت می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدحسین فلاحی گفت: در حوزه مبارزه با فساد اگر نقصی در قوانین وجود دارد دولت باید به مجلس لایحه داده و آن را اصلاح کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین 1398 به بعد باشد، فراهم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزندان بازنشستگان کشوری که در 4 سال اخیر ازدواج کرده‌اند، مشمول دریافت وام ازدواج می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرزندان بازنشستگان کشوری که در 4 سال اخیر ازدواج کرده‌اند، مشمول دریافت وام ازدواج می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین 1398 به بعد باشد، فراهم شد.

وب‌گاه منیبان

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج 1402 فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (شنبه سوم تیر) از طریق درگاه خدمات الکترونیک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای افراد مشمول دریافت وام ازدواج ویژه فرزندان این صندوق را اعلام کرد که براین اساس فرزندان بازنشستگان کشوری که در چهار سال اخیر ازدواج کرده‌اند، مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

خبرگزاری مهر

سالاری از نهایی شدن ترکیب سهامداران پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره این طرح خبر داد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس با 30 درصد سهم به‌عنوان سهامدار عمده این پروژه انتخاب شد.