دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گفت: مسئله اصلی سنگ آهن جذب سرمایه گذار و تامین منابع مالی است که تسریع این امر، همراهی مسوولین شهرستان را می طلبد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه سامانه‌های نظارت مردمی گامی برای شفافیت در دستگاه‌هاست، گفت: شفافیت به جلوگیری از بسیاری از فسادها کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در خصوص مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری 100 درصد حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود و با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌ای بیمه‌گذار افزوده خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

در ادامه شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی غیر بورسی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیروز صورت‌های مالی 521 شرکت دولتی دیگر منتشر شد و شفافیت صورت‌های مالی به 1124 شرکت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ادامه شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی غیر بورسی از سوی وزارت اقتصاد، دیروز صورت‌های مالی 521 شرکت دولتی دیگر منتشر شد و شفافیت صورت‌های مالی به بیش از یک هزار شرکت رسید.

خبرگزاری مهر

در ادامه شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی غیر بورسی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیروز صورت‌های مالی 521 شرکت دولتی دیگر منتشر شد و شفافیت صورت‌های مالی به 1124 شرکت رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دومین سازمان بیمه‌ای کشور در یکسال گذشته به دنبال رفاه و تأمین معیشت بازنشستگان از جمله رشد 2 برابری وام ضروری افراد تحت پوشش، افزایش حق‌عائله‌مندی و اولاد، اقدامات برای تأمین مسکن و فعالیت صندوق بازنشستگی در بورس بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تلاش برای تحقق شعار سال 1402 که از سوی مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده را یک تکلیف ملی دانست و گفت: ظرفیت های شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از زیرمجموعه های توانمند هلدینگ صبا انرژی برای رشد تولید بیش از پیش عملیاتی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه پوشش بیمه‌ای رایگان مادران خانه‌دار روستایی با سه فرزند و بیشتر اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی کریمی با ابراز تأسف از تبعیض‌هایی که بین بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان سایر صندوق‌ها صورت می‌گیرد، گفت: از آقایان وزیر کار و مدیرعامل تامین اجتماعی درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر باقیمانده متاسب‌سازی بازنشستگان کارگری را اجرایی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت ملی نفتکش ایران از شرکت‌های وابسته به شرکت ملی نفت ایران است که در سال 1334 تأسیس و در سال 1349 کلیه سهام آن به شرکت ملی نفت ایران واگذار گردید. شرکت ملی نفتکش ایران با در اختیار داشتن بالغ بر 42 اَبَر نفت‌کش، بزرگترین شرکت نفت‌کش در جهان است که نفت خام ایران را به بازار‌های صادراتی انتقال می‌دهد. این شرکت محموله‌های نفتی را برای برخی از 150...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین هواپیمای بوئینگ 737 توسط متخصصان و مهندسان ایرانی عملیاتی و به ناوگان پروازی این شرکت اضافه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 این شرکت بعد از انجام بازرسی‌های سنگین و تامین دو موتور، روز 12 فروردین سال جاری عملیاتی و وارد ناوگان این شرکت شد. این پروژه با تلاش متخصصان داخلی و با هدف افزایش تعداد صندلی پروازی انجام شد؛ ا‌جرای تعداد زیادی از امریه‌های اجباری و همچنین بازرسی‌های سنگین در قسمت کابین وکارگوها،...