دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

در 100 روز اخیر سومین هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان، مقارن با روز 12 فروردین 1402 عملیاتی و به ناوگان پروازی این شرکت اضافه شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق گفت: بهره برداری از معدن آنومالی 8 ناریگان و سه معدن فعال در ساغند، اخذ مجوز کارخانه کنستانتره و آهن اسفنجی و... از جمله اقدامات انجام شده در سال 1401 بود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری تسنیم

وزارت دارایی نروژ اعلام کرد، صندوق دارایی این کشور که با 1.3 تریلیون دلار یکی از بزرگترین سرمایه گذاران جهان محسوب می‌شود، هنوز نمی تواند دارایی‌های خود را در روسیه برداشت کند زیرا بانکی که این دارایی‌ها را در اختیار دارد، تحت تحریم غرب قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: در حالی بازنشستگان کارگری از دو سال پیش در انتظار پرداخت 25 درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان خود هستند که همسان سازی حقوق بازنشستگان دولتی از ابتدای هر سال برای جبران تورم و گرانی‌ها اجرایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

چرخه کنترل تورم، ثبات بخشی به اقتصاد، افزایش سرمایه گذاری و رشد تولید گرچه سال‌ها کامل نشده اما نامگذاری سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید می‌تواند حلقه‌های مفقوده این چرخه را برای تکمیل آن گرد هم آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، میزگرد تخصصی «ابر بحران صندوق‌های بازنشستگی» با حضور شاهین بهداروند، کارشناس و پژوهشگراقتصادی، فرهاد بذرافکن، عضو دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه برگزار شد. شاهین بهداروند به عنوان مقدمه گفت: صندوق‌های بازنشستگی نقش خیلی مهمی در جامعه دارند....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی سومین جلسه کارشناسی از سلسله جلسات کارشناسی تبیین و اجتماعی سازی سیاست های کلی تأمین اجتماعی، با حضور محمد غریب شاه رئیس کمیته اجتماعی کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی حیدری رئیس کارگروه رفاه و تأمین اجتماعی کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سال 1401 و در آبان بزرگ‌ترین معامه تاریخ بورس تهران رقم خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در 9 آبان ماه 1401 و پس از سه روز رقابت نفس‌گیر در عدد یک‌هزار و 851 تومان برای هر سهم، معامله بلوک شرکت فارس با ارزش کل 108 هزار و 700 میلیارد تومانی به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای سفر زیارتی بازنشستگان به عتبات عالیات گفت: با هدف تسهیل این سفرها از ظرفیت شرکت‌های زیر مجموعه صندوق استفاده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی جزئیات تسهیلات جدید برای سفر عتبات عالیات بازنشستگان را اعلام کرد.