یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری مهر

دانشگاه‌ها در یک توافق با صنعت تلاش می‌کنند در راستای حل مسأله‌های کشور گام بردارند که خروجی آن، هم به نفع محققان است و هم صنعت به جای نیاز به خارج، پاسخ خود را از محققان ایرانی می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال جاری، سه مدل وام با مبالغ مختلف به بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

اواخر بهمن ماه سال گذشته نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش صد درصدی وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد. نخستین وامی که سال گذشته ثبت نام آنها آغاز شد پرداخت وام ضروری به مبلغ 30 میلیون تومان بود که بیست و هشتم اسفندماه ثبت نام آن به پایان رسید و در سال جدید پرداخت آن آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: احکام سال 1402 بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری براساس مصوبه جدید در حال آماده‌سازی است تا پس از ابلاغ رسمی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اعتبارات لازم، به سرعت صادر شود و در اختیار بازنشستگان قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحمت‌اله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین ماه) قوه مقننه در تذکری به فاطمی امین وزیر «صمت» گفت: نامگذاری امسال حکایت از ضرورت مهار تورم و رشد تولید دارد و درمان تدبیر و راهکار است نه فرافکنی. وی افزود: افزایش تورم 40 درصدی چه معنایی دارد و اژد‌های هفت سر مافیای خودرو چه کسانی هستند که نمی‌توانید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و چهلمین جلسه شورا و پس از قرایت گزارش حسابرس رسمی شورای شهر در خصوص سازمان بازنشستگی گفت: در ابتدا تقاضا دارم بر طبق مصوبه شفافیت کلیه گزارش‌های حسابرسی که به تایید شورا می‌رسد در سامانه شفافیت بار گزاری شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد. صادقی در ادامه افزود:، اما در خصوص سازمان بازنشستگی نکاتی در این گزارش مطرح شده که حایز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات بررسی و تصویب گزارش حسابرسی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه "تاگس شاو" آلمان در مطلبی نوشت: امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه شب شنبه و بلافاصله بعد از تایید شورای قانون اساسی به سرعت قانون اصلاح بازنشستگی را امضا کرد و خشم بیشتر مخالفان این طرح را برانگیخت. در این شرایط اتحادیه‌ها پیشنهاد گفتگو را رد کردند و در حال برنامه ریزی برای اعتراضات بیشتر هستند. روزنامه نگاران از گابریل آتال، وزیر بودجه...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم علی آباد در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری به وزیر کار گفت: چرا بازنشسته‌ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام 15 درصد بازنشستگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مستمر سرانجام بیست و ششم فروردین ماه احکام افزایش 15 درصدی حقوق بازنشستگان بهداشت و درمان بعد از 20 ماه روی سایت صبا؛ صندوق بازنشستگی کشوری بارگذاری شده و قابل مشاهده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس شورای خواستار تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و عدم به‌کارگیری بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: نباید بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مستمر سرانجام بیست و ششم فروردین ماه احکام افزایش 15 درصدی حقوق بازنشستگان بهداشت و درمان بعد از 20 ماه روی سایت صبا؛ صندوق بازنشستگی کشوری بارگذاری شده و قابل مشاهده است.