یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نیوز آنرولد، شورای قانون اساسی فرانسه اصلاحات بازنشستگی جدید مکرون را در بحبوحه اعتراضات مردم این کشور تصویب کرد. اعتراضات مردم عصر شنبه نیز مانند روز‌های اخیر به جز پاریس در دیگر شهر‌های فرانسه از جمله رن، لیون و لیل هم برگزار شد و در برخی مناطق با درگیری بین معترضان و پلیس همراه بود. یکی از معترضان به خبرنگار خبرگزاری فرانسه در پاریس...

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید دستگاه‌های متولی، نظارتی، اجرایی و قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با فساد داشته و با همکاری و همفکری در این مسیر گام بردارند.

خبرگزاری مهر

هفت نفر از وزرا هفته جاری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها حضور می‌یابند و طرح استیضاح وزیر صمت هم رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته بررسی برخی طرح‌ها و لوایح و همچنین سوال از برخی وزرای دولت را در دستور کار دارند. کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم طرز کار سازمان سنجش و آموزش کشور در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری را بررسی می کند. بررسی نهایی شور دوم طرح تامین مالی و جهش تولید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این هفته دومین نشست کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزرای کشور، نفت، علوم، تعاون، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آخرین برنامه‌های وزارتخانه‌های خود در حوزه های مختلف از جمله مهار تورم و رشد تولید را بررسی می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، بر اساس این شکایت اچ پی با استفاده مخفیانه از روش‌های زیان‌آور برای مشتریان به دنبال افزایش میزان فروش لوازم چاپ خود در سال‌های 2015 و 2016 بود. دادگاه نهم تجدیدنظر ایالات متحده، حکم قاضی مبنی بر رد دعوی را که خیلی دیر ارائه شده بود، لغو کرد. سرمایه گذاران می‌گویند تا زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، شرکت اچ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات نامه و دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی به مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه پیگیر صدور احکام 15 درصد بازنشستگان علوم‌پزشکی هستیم، گفت: ساماندهی و قانونی شدن کانون‌های بازنشستگی برای احقاق حقوق بازنشستگان کشوری و دوری از درهم‌ریختگی و طرح مسائل متنوع و متضاد ضروری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسنی اژه‌ای با اشاره به روند مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی اضافه کرد: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضاییه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از نمایندگان درباره اقدام صندوق بازنشستگی در راه اندازی سامانه نظارت مردمی در صندوق بازنشستگی و برخورد با مدیران متخلف بیانیه قدردانی صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ایجاد شفافیت در منابع مالی، سامانه های نظارت کردمی و تقویت دولت الکترونیک را گام موثری برای مبارزه با فساد دانست و افزود: باید برخوردهای قضایی با مفسدان بازدارنده باشد در حال حاضر جرم با مجازات فساد سنخیتی ندارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تعطیلی دفاتر برخی شرکت های زیرمجموعه این صندوق در تهران خبر داد.