دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور حقوق اسفند ماه 1401 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق آخرین ماه سال 1401 برای بازنشستگان کشوری خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق آخرین ماه سال 1401 برای بازنشستگان کشوری خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حائری؛ نظام بازنشستگی به عنوان نظامی در جهت حمایت و تکریم بازنشستگان و تامین سطحی از هزینه‌های معیشت مردم در عصر حاضر اهمیت والایی یافته است. در طی سه دهه گذشته، مسائلی همچون اتخاذ سیاست‌های کنترل جمعیت از اواخر دهه 60 در قالب برنامه اول توسعه و کاهش نرخ زاد و ولد و به تبع از آن، کاهش جمعیت جوان و نیروی فعال، ما را در وضعیتی که از آن به پنجره جمعیتی یاد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی کشوری را برکنار کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مدیران یکی از شرکت‌های ذیل هلدینگ این مجموعه را به دلیل تخلف در خصوص مصوبه خرید خودرو و هدیه به سایر مدیران برکنار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال 1402 با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات، مهلت و نحوه ثبت‌نام وام جدید بازنشستگان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق، سرپرست شرکت آپاداناسرام، را براساس گزارش‌های رسیده به سامانه نظارت مردمی صندوق و به دلیل تایید مصوبه خرید خودرو برای حوزه مدیرعامل و خرید هدیه برای برخی مسئولان برکنار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق، سرپرست شرکت آپاداناسرام، را براساس گزارش‌های رسیده به سامانه نظارت مردمی این صندوق برکنار کرد.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه همکاری با هدف راه‌اندازی پردیس علوم و فناوری صنعتی به منظور استقرار واحد‌های فناور و دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی، معدن و فلزات بین دانشگاه صنعتی شریف و صندوق بازنشستگی کشوری امضا شد.

خبرگزاری مهر

براساس تفاهم نامه دانشگاه شریف و صندوق بازنشستگی کشوری پردیس علوم و فناوری صنعتی به منظور استقرار واحدهای فناور و دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نفت و گاز در دانشگاه راه اندازی می شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام صندوق بازنشستگی برای راه اندازی سامانه نظارت مردمی یک گام در جهت همراه کردن مردم برای جلوگیری از وقوع تخلف و پرداخت های نامتعارف در شرکت های زیر مجموعه به شمار می رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تلاش ما بر این است که برنامه‌های توسعه در هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی بر فناوری استوار شود و ارتباط موثر میان شرکت‌ها و پارک‌های فناوری برقرار شود.