دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس مقرر کردند حقوق دریافتی گروههای مختلف از جمله کارکنان رسمی، قراردادی، بازنشستگان کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی، مستمری بگیران و وظیفه بگیران به میزان 20 درصد افزایش یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات خرید به صورت اعتباری توسط بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نیروهای صندوق بازنشستگی کشوری مشمول طرح ضیافت، می‌توانند از تاریخ 13 تا 17 اسفندماه به صورت اعتباری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب خرید کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در قالب طرح ضیافت و با همکاری یکی از بانک‌های عامل تسهیلات اعتباری هشت و 15 میلیون تومانی برای کالاهای مصرفی و بادوام به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری ارائه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعداد حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق تا پایان آذر سال 1401 حدود یک میلیون و 630 هزار و 153 نفر هستند که 34 درصد جامعه حقوق‌بگیران بانوان و 66 درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه تهران درباره بازنشستگی اجباری و غیراجباری برای بازنشستگان و پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه هیچ یک از اعضای دانشگاه تهران بر خلاف قوانین بازنشسته نمی شود، گفت: بکار بردن الفاظی همچون بازنشستگی اجباری و غیراجباری برای بازنشستگان بی‌معناست.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: بکار بردن الفاظی همچون بازنشستگی اجباری و غیراجباری برای بازنشستگان بی‌معناست و آنچه که اتفاق می‌افتد، بازنشستگی بر طبق قانون است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در آئین تجلیل از بازنشستگان سال 1400 دانشگاه تهران که در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، با تاکید بر تکریم و حفظ کرامت اساتید و کارکنان پیشکسوت و دانشگاه، خطاب به ایشان گفت: شما همچنان تاج سر همه ما به عنوان عضو خانواده دانشگاه تهران هستید و خواهید بود و به یکایک شما افتخار می‌کنیم. دانشگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرداخت سود سنواتی و جاری 24 شرکت توسط سمات در هفته دوم اسفند ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام گرفت.

خبرگزاری تسنیم

پرداخت سود سنواتی و جاری 24 شرکت توسط سمات در هفته دوم اسفند ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تاکنون 250 هزار و 768 نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق وام ضروری قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس آمارها و داده‌های صندوق بازنشستگی کشوری، با پرداخت 6 مرحله تسهیلات تاکنون 250 هزار و 768 نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق وام ضروری قرض‌الحسنه دریافت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت هفتم وام ضروری 15 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری خبر داد.