دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام وام بازنشستگان دیروز آغاز شد. وام 30 میلیونی بازنشستگان به متقاضیان واجد شرایط در سال آینده پرداخت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: ضمن پوزش از متقاضیان نام نویسی، همکاران با اختصاص سرورهای جدید در حال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اما نکته اینجاست که مبلغ اقساط و نرخ کارمزد این وام‌ها هنوز مشخص نیست؛ بنابر اعلام سایت صندوق بازنشستگی کشوری، مبلغ اقساط وام و نرخ کارمزد پس از استعلام از بانک عامل متعاقبا اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای بانک‌های دولتی را موظف به فروش اموال مازاد خود کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکاری برای واگذاری بنگاه های دولتی تعیین کردند.

خبرگزاری تسنیم

هواپیمای (B737(EP_APQ بعد از تست پروازی از تاریخ 1401/12/5 در ناوگان هواپیمایی آسمان عملیاتی شد.‌

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان در حال حاضر با اختلال مواجه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به آغاز نام نویسی وام ضروری 30 میلیونی از امروز، به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی، سامانه اینترنتی با اختلال مواجه شده است که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر صندوق تثبیت بازار سرمایه از روند روبه رشد بازار سرمایه خبر داد و گفت: اکنون شاخص کل بورس از یک میلیون و 700 هزار واحد فراتر رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که با توجه به آغاز ثبت‌نام وام ضروری 30 میلیون تومانی از صبح امروز (شنبه، 6 اسفند) و به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی سایت ثبت‌نام اینترنتی (درگاه خدمات الکترونیک sabasrm) این درگاه در حال حاضر با «اختلال» مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ثبت‌نام اینترنتی برای دریافت تسهیلات وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز در حالی آغاز شده است که درگاه اینترنتی این وام با اختلال مواجه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: ضمن پوزش از متقاضیان نام نویسی، همکاران با اختصاص سرور‌های جدید در حال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند. از آنجایی که مهلت ثبت‌نام وام ضروری 30 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق تا روز یکشنبه 28 اسفند ادامه خواهد داشت، بازنشستگان می‌توانند در کمال آرامش تا پایان دوره تعیین...

وب‌گاه گسترش

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به آغاز نام نویسی وام ضروری 30 میلیون تومانی از امروز، به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی، سامانه اینترنتی (درگاه خدمات الکترونیک sabasrm) با اختلال مواجه شده است که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به آغاز نام نویسی وام ضروری 30 میلیونی از امروز، به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی، سامانه اینترنتی با اختلال مواجه شده است که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

5000 واحد مسکونی که قرار است برای تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان ساخته شود، به بازنشستگان نیز تعلق می‌گیرد.