دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق تا پایان آذر سال 1401 حدود یک میلیون و 630 هزار و 153 نفر هستند که 34 درصد جامعه حقوق‌بگیران بانوان و 66 درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تاکنون 250 هزار و 768 نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق وام ضروری قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت هفتم وام ضروری 15 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت هفتم وام ضروری 15 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس نشست مشترک فنی صندوق آینده‌ساز و صندوق فولاد و در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان صندوق بازنشستگی آینده‌ساز در 9 اسفندماه در سالن اجتماعات مرکز آموزش خانه کارگر آذربایجان شرقی، دکتر افراسیابی معاون فنی صندوق فولاد و مشاور صندوق آینده‌ساز اعلام کرد: افزایش مستمری 38 درصد به اضافه 515 هزار تومان در مورد بازنشستگان اجرا خواهد شد. وی افزود: با رویکرد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجتبی حمیدیان در سومین کنفرانس استیل پرایس با موضوع اکتشافات ذخایر معدنی، فرصت‌ها و چالش‌ها اظهار کرد: بیش از هزار میلیارد تومان مجموع سرمایه گذاری پروژه‌های معادن در این سالهاست که حدود 72 میلیارد تومان یعنی 15 درصد آن در حوزه اکتشاف است. رئیس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به سهم ذخایر و سهم میزان فعالیت‌های حفاری و عملیات‌های اکتشافی اشاره کرد و...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: مدیریت حوزه معادن و مجموعه فولادی از فضای دولتی به خصوصی رفته است اما این جابجایی به صورت ناقص رها شده است.

خبرگزاری مهر

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت دخانیات ایران در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری فردا (سه‌شنبه) با حضور بیش از 450 ورزشکار زن و مرد از بین بازنشستگان پیشکسوت در سراسر ایران به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

شرکت دخانیات ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تهیه، تولید و توزیع تنباکو و دخانیات در ایران است که از سال 1316 هجری خورشیدی فعالیت می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

واریز مابه التفاوت حقوق معلمان آغاز شد

وب‌گاه مشرق نیوز

در جلسه یکصد و سی و یکم شورای اسلامی شهر تهران تبصره 7 لایحه بودجه به تصویب رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جلسه هیأت مدیره ایران خودرو عظیمی رسماً مدیر عامل جدید ایران خودرو خواهد شد.