جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرم افزار بیمه تکمیلی ملت به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده و امکانات متعددی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. نرم افزار بیمه تکمیلی ملت به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده و امکانات متعددی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل امور درمانی بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری،...

وب‌گاه گسترش

رخلاف خبرها و اطلاعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی کانال‌های بازنشستگی، برنامه هفتم پیشرفت تاکنون به جهت ایراداتی که شورای محترم نگهبان به تعدادی از مواد آن وارد نموده است، تصویب نشده و به دولت نیز جهت اجرا ابلاغ نشده است.

وب‌گاه گسترش

مهرداد دارانی (عضو کمیته بیمه و تامین اجتماعی خانه کارگر) گفت: علت نارضایتی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی از بیمه تکمیلی‌شان این است که به دلیل همین نظام 20-80 حق بیمه به دلیل فشار هزینه‌های درمانی شرکت بیمه کننده تکمیلی باوقوع هزینه‌ها مجبور است مبالغ را امحال کرده و به آینده موکول کند و تسویه حسابی با فاکتورهای درمانی رخ ندهد. در برخی موارد نیز برای جلوگیری از این روند، مجبور به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری به سوالاتی پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت پاسخ داد. صندوق بازنشستگی کشوری به سوالاتی پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت پاسخ داد. در پی سوالات و ابهاماتی که اخیراً در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم...

وب‌گاه تابناک

صندوق بازنشستگی کشوری به سوالاتی پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت پاسخ داد.

وب‌گاه گسترش

بازنشستگان در حال حاضر به مرجع قانونی مناسبی برای حفظ حقوق خود پناه نمی‌برند و برای اعاده حقوق خود نیز دچار ابهام هستند. حتی شکایت‌های بازنشستگان درباره افزایش مستمری در سال 1402 به دیوان عدالت نیز مورد توجه قرار نگرفته است. به واقع، دلیلی که اجرای جدی قانون به نظر نمی‌رسد گرفته شود چیست؟

وب‌گاه گسترش

علی بهادری جهرمی گفت: از امروز به صورت روزانه فعالیت‌ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از 3 سال را معرفی می‌کنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه‌های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت یارانه نقدی حدود 9 برابر شد، همچنین کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد.

وب‌گاه گسترش

اعتبار لازم برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تامین نشده است. دولت مدعی است که مشکل در نحوه پرداخت این مبالغ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام وام 30 میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز می‌توانند برای وام ضروری ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی آغاز شد. نحوه ثبت‌نام وام بازنشستگان و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد. وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری به...

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی سؤالات و ابهاماتی که اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پیرامون اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت (برنامه هفتم توسعه سابق) مطرح شده است.

خبرگزاری تسنیم

در پی سؤالات و ابهاماتی که اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پیرامون اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت (برنامه هفتم توسعه سابق) مطرح شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

محموله آلوده محلول دیالیز صفاقی چند نفر را مسموم کرده است؟ تعداد فوتی‌ها چقدر است؟ آلودگی از کجا آمده؟ کدام شهر‌ها درگیر شده‌اند؟ این‌ها بخشی از سؤالاتی است که در روز‌های گذشته درباره ماجرای محلول‌های آلوده شرکت دارویی ثامن مطرح شده است. آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، محموله آلوده محلول دیالیز صفاقی از دی‌ماه سال گذشته توزیع شده است؛ محلول‌های آلوده به آلومینیوم که تا اردیبهشت‌ماه...

وب‌گاه خبر آنلاین

بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری همچنان در انتظار اجرای مرحله اول همسان سازی حقوق خود در نیمه نخست سال جاری هستند.

وب‌گاه فرارو

‌همسان سازی حقوق بازنشستگان؛ گمانه زنی‌هایی صورت گرفت که زمان اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان از خرداد 1403 خواهد بود و ما به التفاوت‌های فروردین و اردیبهشت نیز از این ماه پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

طبق قانون تامین اجتماعی در صورتی که فرد بیمه شده برای دو یا چند کارفرما کار کند، هر کارفرما موظف است به نسبت مزد یا حقوقی که پرداخت می‌کند، سهم بیمه را از مزد یا حقوق فرد کسر کرده و به همراه سهم خود آن را به سازمان پرداخت کند.