دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی پیوست اقتصادی پیوست دوم بیانیه گام دوم برای تحول و حرکت به سمت قله‌های اقتصادی است و باید قوای سه‌گانه و همه دستگاه‌ها و نخبگان و فعالان اقتصادی این بیانات را به عنوان یک دستورالعمل فراروی خود قرار دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستور ویژه‌ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب‌های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز صادر کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستور ویژه‌ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب‌های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت‌الله ترکی» صبح امروز، چهارشنبه 12 بهمن‌ماه در جریان سفر به آذربایجان‌غربی با بازنشستگان حاضر در محل اسکان زلزله‌زدگان خوی دیدار و دستور ویژه‌ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب‌های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت با اعلام اینکه 32 قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می‌شود، گفت: این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: وضعیت نابسامان شرکت دخانیات به‌ویژه در استان‌های شمالی غیرقابل قبول است و کشاورزان و تولیدکنندگان به کلی رها شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - شماری از بازنشستگان شرکت ملی مس در ادامه چند تجمع قبلی خود روز دوشنبه نیز در شهر سرچشمه رفسنجان اجتماع کردند و خواهان لغو مصوبه مربوط به الحاق موسسه صندوق بازنشستگی مس به مجموعه های دولتی شدند.

وب‌گاه گسترش

در خرداد و تیر 1401 خبری مبنی بر ثبت نام جاماندگان سهام عدالت منتشر شد. قرار بود در سال جدید جاماندگان سهام عدالت هم بتوانند ثبت نام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس هیات‌مدیره پتروشیمی مسجدسلیمان عزل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای «بهنام مرید شوشتری» را از ریاست هیات مدیره پتروشیمی مسجدسلیمان برکنار کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای «بهنام مرید شوشتری» را از ریاست هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان عزل کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای «میثم مرید شوشتری» را از ریاست هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان عزل کرد.