دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

جلسه «کمیته پتروشیمی» ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به منظور پیگیری ویژه 6 پروژه از 16 پروژه اولویت دار دولت در «طرح توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز» با حضور دبیر ستاد، مسئولین وزارت نفت و مدیران و سهامداران اصلی پروژه ها برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه احیای 56 واحد اقتصادی تحت پوشش این صندوق در دستور کار قرار دارد، گفت: تلاش می‌شود تا با احیای این واحدهای اقتصادی در نیمه نخست سال آینده، حداقل برای حدود 2500 نفر اشتغال ایجاد شده و سودآوری حوزه اقتصادی صندوق افزایش یابد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی سیدحجت کاظمی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افتتاح 38 پروژه مربوط به شرکت‌های تابعه این صندوق به ارزش 2300 میلیارد تومان و 1.8 میلیارد یورو خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی سیدحجت کاظمی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی اولین جلسه کارشناسی ازسلسله جلسات کارشناسی تأمین اجتماعی، با حضور محمدحسین مرادی، کارشناس گروه علمی رفاه و تأمین اجتماعی مرکزپژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزارشد. چرا ابر بحران؟ محمدحسین مرادی در رابطه با انتخاب واژه ابر بحران گفت: دلیل انتخاب این واژه‌، حجم مشکلاتی است که این اتفاق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص هم‌وزن با یک هزار و 97 واحد افزایش به 485 هزار و 566 واحد و شاخص قیمت با 651 واحد رشد به 288 هزار و 300 واحد رسید. امروز در معاملات بورس تهران، بیش از 6 میلیارد و 863 میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش 45 هزار و 615 میلیارد ریال معامله شد. همچنین معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک‌هزار و 739 واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یکهزار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی یا آیین افتتاح 38 طرح مربوط به هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه این صندوق به ارزش 2 هزار و 300 میلیارد تومان و 1.8 میلیارد یورو انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان مشخص شد جزییات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نشست روز گذشته هیات دولت، میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان نهادهای دولتی مشخص است: مبلغ ثابت یک میلیون و هشتصد هزار تومان.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره وضعیت تأمین زمین در نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون بیش از 24 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت یک میلیون و هشتصد هزارتومان شد

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی دولت میزان عیدی امسال کارمندان و بازنشستگان را یک میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرده که به باور کارشناسان، این میزان عیدی نمی‌تواند نیاز مالی خانوارها را برای خرید شب عید تامین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: به دستگاههای اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده شد به کارمندان خود مبلغ ثابت 18 میلیون ریال عیدی پرداخت کنند.