دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، مبالغی را به طور ماهیانه به بازنشستگان تحت پوشش خود پرداخت می‌کنند که این مبلغ، حقوق بازنشستگی نامیده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره بیمه بیکاری و تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تامین‌اجتماعی ضمن تشریح شرایط برخورداری از غرامت دستمزد دوران بیماری گفت: استراحت‌های بیش از 60 روز در طول سال باید به تأیید شورای پزشکی سازمان تامین‌اجتماعی برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره بیمه بیکاری و تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تامین‌اجتماعی گفت: استراحت‌های بیش از 60 روز در طول سال باید به تأیید شورای پزشکی سازمان تامین‌اجتماعی برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولی اسماعیلی گفت: اگر ما بخواهیم در زمینه صندوق‌های بازنشستگی و پرداخت حقوق مستمری به مشکل نخوریم و مجبوریم 500 هزار میلیارد تومان برای حفظ صندوق‌ها از دولت بابت بدهی‌هایش بگیریم و راهی نداریم جز اینکه که هم شرایط بازنشستگی و هم میانگین حق بیمه چند سال آخر بازنشسته‌ها را اصلاح کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنانوشت: ولی اسماعیلی گفت: اگر ما بخواهیم در زمینه صندوق‌های بازنشستگی و پرداخت حقوق مستمری به مشکل نخوریم و مجبوریم 500 هزار میلیارد تومان برای حفظ صندوق‌ها از دولت بابت بدهی‌هایش بگیریم و راهی نداریم جز اینکه که هم شرایط بازنشستگی و هم میانگین حق بیمه چند سال آخر بازنشسته‌ها را اصلاح کنیم.

وب‌گاه فرارو

در همه گواهی‌های پزشکی ارائه‌شده باید نوع بیماری، تاریخ آغاز و پایان استراحت، مدت زمان بستری در بیمارستان (یا استراحت در منزل) به تفکیک و با صراحت مشخص شده و نیز ممهور به مهر پزشک معالج باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خرید زمین در تگزاس برای ایرانی‌ها ممنوع شد!

وب‌گاه فرارو

نعمت الله ترکی پنجم آذر سال جاری از سوی سید صولت مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حکم وزیر کار، نعمت‌الله ترکی به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی نعمت‌الله ترکی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدصولت مرتضوی در حکمی نعمت‌الله ترکی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی نعمت‌الله ترکی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش سه ماهه مرکز پاسخگویی تلفنی 2500 تعداد تماس‌های پاسخ داده شده به بازنشستگان کشوری و سایر مخاطبان در ماه آبان بیش از 57 هزار تماس بوده است.