دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه 55 آنلاین

به این افراد کمک هزینه کفن‌ودفن یا مراسم ترحیم داده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایش سرمایه 39 درصدی خزر از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان از واجدین شرایط دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان بیمه‌شده از واجدین شرایط دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم تأمین‌اجتماعی به‌شمار می‌روند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درمورد جاماندگان سهام عدالت و همچنین درمورد ثبت‌نام سهام عدالت جدید توضیحاتی را ارائه دادند. برای اطلاع از جزئیات این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مفاد رأیی که منجر به صدور حکم غیر قطعی انفصال موقت از خدمت وزیر آموزش و پرورش شده، اجرا و در حال پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری هستیم.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که مهمترین مصوبات و موضوعات مطرح شده در جلسات مجلس را در این گزارش می‌خوانیم.

وب‌گاه عصر ایران

بدیهی است با توجه به اجرای مفاد رأی صادره دیوان و احتساب سنوات خدمتی شاکیه توسط آموزش و پرورش استان مازندران، موضوع در دستور پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری است.

وب‌گاه فرارو

در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه 44 بدوی دیوان عدالت اداری، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت آموزش و پرورش در مورد انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه 44 بدوی دیوان عدالت اداری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مفاد رأیی که منجر به صدور حکم غیر قطعی انفصال موقت از خدمت وزیر آموزش و پرورش شده، اجرا و در حال پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در متن این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه 44 بدوی دیوان عدالت اداری به اطلاع می‌رساند؛ دادنامه شماره 7750 مورخ 9 اردیبهشت 1388 که مبنای صدور حکم مذکور قرار گرفته، در سال 1393 با عنوان احتساب سوابق خدمتی شاکیه پس از ارسال نامه 11 خرداد 1393 امور اداری شهرستان بهشهر و طی حکم کارگزینی شماره 60029447...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی صدور یکسال انفصال خدمت وزیر آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی صدور یکسال انفصال خدمت وزیر آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مفاد رأی دیوان عدالت اداری در مورد اعمال احتساب سنوات خدمتی و صدور حکم کارگزینی برای شاکیه اجرا شده اما با اعتراض مجدد شاکیه و عدم ابلاغ مراتب استنکاف از اجرای رأی به سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش و عدم اطلاع مقام مخاطب از این موضوع، منجر به صدور حکم غیرقطعی انفصال موقت وزیر...

خبرگزاری تسنیم

وزارت آموزش و پرورش درباره صدور حکم دیوان عدالت اداری برای انفصال یکساله وزیر آموزش و پرورش از خدمات دولتی توضیحاتی داد.