سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدول حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بر اساس قانون بودجه سال 1401

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تمامی مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق و مطالبات بازنشستگان که اسناد آن به صندوق رسیده است، بابت طرح جبران هزینه خسارت درمان، ظرف 24ساعت آینده پرداخت و تسویه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعلام نکردن سهم پرداختی تأمین اجتماعی در بیمه تکمیلی باعث سردرگمی بازنشستگان شده است.

وب‌گاه منیبان

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق و مطالبات بازنشستگان بابت طرح جبران هزینه خسارت درمان، ظرف 24 ساعت آینده پرداخت و تسویه خواهد شد.

خبرگزاری دانا

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تمامی مطالبات بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد در طرح جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق و همچنین بازنشستگانی که از این بابت مطالبه ای داشتند و اسناد آن را به شرکت آتیه سازان ارائه کردند، ظرف 24ساعت پرداخت و این مطالبات تسویه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از اول آذر ماه امسال آغاز شده است که هنوز سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت سرانه حق بیمه در قالب بیمه تکمیلی بازنشستگان مشخص نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نعمت الله ترکی در نشست با مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، افزود: همه مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد در طرح جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق همچنین بازنشستگانی که از این بابت مطالبه‌ای داشتند و اسناد آن را به شرکت آتیه سازان ارائه کردند، ظرف 24ساعت آینده پرداخت و این مطالبات تسویه خواهد شد. وی تاکید کرد:...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تمامی مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق و مطالبات بازنشستگان که اسناد آن به صندوق رسیده است، بابت طرح جبران هزینه خسارت درمان، ظرف 24 ساعت آینده پرداخت و تسویه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ترکی گفت: تمامی مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق، بابت طرح جبران هزینه خسارت درمان، ظرف 24ساعت آینده پرداخت و تسویه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق و مطالبات بازنشستگان بابت طرح جبران هزینه خسارت درمان، ظرف 24 ساعت آینده پرداخت و تسویه خواهد شد.

خبرگزاری دانا

دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه 13 آذر) مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف آغاز شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از 13تا 25 آذرماه جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه 13 آذر) مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف آغاز شد. دستور کار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری (اعاده شده از شورای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ثبت‌نام این بیمه تکمیلی بازنشستگان به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی و از روز یکشنبه 13 آذرماه به مدت دو هفته یعنی تا 25 آذرماه 1401 برای متقاضیان به صورت کاملا اختیاری انجام می‌شود