جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته به حسابشان واریز شد. وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته به حسابشان واریز شد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق برای 44هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق برای 44هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق برای 44 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق برای 44 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به ثبت نام متقاضیان وام ازدواج فرزندان توسط بازنشستگان محترم و پس از بررسی مدارک ارسالی و تأیید آن به تعداد 44 هزار از متقاضیان در این مرحله تسهیلات به مبلغ 35 میلیون تومان، با کارمزد سالانه 4 درصد پرداخت گردید.

وب‌گاه الف

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق برای 44 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

وب‌گاه گسترش

علیرضا نمازی گفت: قرارداد با صندوق بازنشستگی در سال 1402به صورت حق العمل کاری و کارمزدی بوده و درحال حاضر حدود 1800 تا 2000 میلیارد تومان بابت مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به آتیه سازان بدهکار است.

وب‌گاه گسترش

داود منظور گفت: در برنامه هفتم موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان دیده شده که طی سه سال اجرای شود؛ به طوری که در سال اول 40 درصد و در دو سال بعد هم 60 درصد اجرایی شود.

وب‌گاه عصر ایران

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://darman.mellatyar.app از لیست کامل این مراکز در سراسر کشور مطلع شده و نسبت به دریافت خدمات درمانی خود از طرق اعلام شده اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجرا است، گفت: با ابلاغ قانون بودجه در حال تنظیم احکام حقوقی بازنشستگان هستیم و جلسات با صندوق‌های بازنشستگی شروع شده که در روزهای آینده تکمیل خواهد شد و با توجه به اینکه اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال اجرایی می‌شود، معوقات هم پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، سعید طیبی میگونی به عنوان سرپرست جدید شرکت ایران یاسا تایر و رابر منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

میزان کمک‌هزینه عائله‌مندی مستمری‌بگیران دارای حداکثر 2 فرزند 14 میلیون و 4100 ریال، مبلغ کمک هزینه عائله‌مندی مستمری‌بگیران دارای 3 فرزند و بیشتر 18 میلیون و 205 هزار و 330 ریال، میزان کمک هزینه اولاد تا 2 فرزند 8 میلیون و 595 هزار و 620 ریال و برای فرزند سوم و بیشتر 11 میلیون و 174 و 306 ریال، مبلغ کمک هزینه همسر متکفل فرزند پرونده‌های بازماندگان دارای حداکثر 2 فرزند 14 میلیون و 4100...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با نامه ای به قالیباف درخواست مهمی درباره حقوق و مزایایشان عنوان کردند. بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با نامه ای به قالیباف درخواست مهمی درباره حقوق و مزایایشان عنوان کردند. به گزارش عرشه آنلاین، درخواست بازنشستگان از رئیس مجلس دوازدهم جهت ارسال نامه به معاون اول دولت: دستور صدور احکام همسان سازی بازنشستگان در خرداد ماه و پرداخت معوقات صادر...

وب‌گاه گسترش

نکات کلیدی درباره بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت را در اینفوگرافی منتشر شده بخوانید.