سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد حسینی گفت: در چند سال گذشته نقدینگی زیادی در کشور ایجاد شد به نحوی که طی هشت سال گذشته منتهی به شهریورماه حجم نقدینگی در کشور 8 برابر شده یعنی از 460 هزار میلیارد تومان به بیش از 4 هزار میلیارد تومان رسید که این حجم نقدینگی از حیث ایجاد تورم مسبب مشکلات عدیده‌ای از جمله تورم برای مردم و کشور شده است و وقتی تورم استمرار یابد قدرت خرید مردم، کارکنان و بازنشستگان کاهش خواهد یافت.

وب‌گاه الف

معاون امور مجلس رئیس جمهور از تقدیم لایحه دو فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری به مجلس خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون امور مجلس رئیس جمهور: در چند سال گذشته نقدینگی زیادی در کشور ایجاد شد به نحوی که طی هشت سال گذشته منتهی به شهریورماه حجم نقدینگی در کشور 8 برابر شده یعنی از 460 هزار میلیارد تومان به بیش از 4 هزار میلیارد تومان رسید که این حجم نقدینگی از حیث ایجاد تورم مسبب مشکلات عدیده‌ای از جمله تورم برای مردم و کشور شده است و وقتی تورم استمرار یابد قدرت خرید مردم، کارکنان و بازنشستگان کاهش...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور مجلس رئیس جمهور از تقدیم لایحه دو فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری به مجلس خبر داد.

خبرگزاری مهر

بعد از گذشت 7 ماه از سال هنوز زمان پرداخت اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و نحوه هزینه کرد آن مشخص نشده است درحالیکه اجرای این موضوع یکی از مطالبات اصلی بازنشستگان است.

وب‌گاه الف

بررسی عملیات رسانه‌ای در اغتشاشات اخیر و لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت در دستور کار این هفته کمیسیون‌های امنیت ملی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی لایحه دو فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت در دستور کار اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در جلسات این هفته قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

لزوم توجه به آینده‌نگری و دوراندیشی حکمرانی کشورهای در حال توسعه الزام به سیاستگذاری و حفظ ثروت ملی برای نسل آینده از طریق برقراری عدالت بین نسلی، پس‌انداز ملی و تولید ملی است.

خبرگزاری دانا

بزرگترین اتفاق معدنی کشور با امضای سند همکاری سه جانبه توسط آقایان ناصر فخاری، ابراهیم بازیان و حسین عامریان میان سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و صندوق بازنشستگی فولاد کشور با هدف حضور مؤثر در معادن فراسرزمینی، سرمایه گذاری در تکمیل زنجیره ارزش در حوزه معادن و مولد سازی ظرفیت‌های سه جانبه در محل سازمان اقتصادی کوثر روی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات 4 میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می‌توانند تا 22 مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات 4میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می‌توانند تا 22مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند. براساس این اطلاعیه، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: از تاریخ اول تا 27شهریورماه 1401 در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور یافته و از مرز‌های غربی به سمت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات 4 میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می توانند تا 22 مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات 4میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می توانند تا 22مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه «صفحه نخست گذرنامه» و همچنین «صفحه ممهور به مهر ورود و خروج» خود را که در دوره زمانی اول تا 27شهریورماه 1401 باشد، در بخش مربوطه در این سامانه (نشانی https://www.cspf.ir/arbaein) در قالب فایل JPEG بارگذاری کنند.