سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری مهر

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج نشان می‌دهد این شرکت‌ها به حیاط خلوت برخی جریانات، آقایان و نورچشمی‌ها تبدیل شده و نظارت لازم بر آنها وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از اول آبان ماه 1401 به عنوان اولین گروه فراخوان شده، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دیدارهای مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با نایب‌رئیس، هیات‌رئیسه و نمایندگان مجلس مسائل بازنشستگان پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا گفت: بیش از 500 جلسه با افراد و گروهها برگزار و تا این لحظه بیش از 700 پرونده تشکیل شده است که به صورت جزئی و عمقی درحال بررسی است تا نتایج لازم جهت اعلام نتیجه حاصل شود.

خبرگزاری مهر

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از اول آبان‌ماه 1401 به‌عنوان اولین گروه فراخوان شده، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به نظر می رسد توسعه صندوق ها کمک به بخش گسترش مشارکت در حوزه سرمایه گذاری خرد کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 21 فروردین ماه در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی و مصوب تأمین اجتماعی را برای اقدام به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند. براساس دستور رهبر انقلاب اسلامی و در اجرای بند «ج - 1» الزامات تحقق سیاست‌های کلی نظام، قوه مجریه موظف است با کمک مجلس...

وب‌گاه مشرق نیوز

به نظر می رسد نسخه‌ای که حاکمان پشت‌پرده‌ی دنیا برای نابودی اقتصاد و فقیرتر کردن مردم کشیده‌اند و از طریق عوامل خود در جوامع مختلف دنیا در دست اجرا دارند، اکنون گریبان مردم آمریکا را نیز گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد که گزارش نهایی درباره ترک‌فعل‌های مسئولان پتروشیمی‌جم در دولت قبل در کمیسیون بررسی و برای پیگیری به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کار گفت: در مجموع کلیت نگاه اعضای کمیسیون به آقای صولت مرتضوی برای تصدی وزارت کار مثبت بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری با اشاره به تصویب کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در مجلس، گفت: در این لایحه دولت پیشنهاداتی برای ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری آورده است. وی بیان کرد: در لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری برای افزایش حقوق مشمولان صندوق تأمین اجتماعی هیچ پیشنهادی نیامده است،...

وب‌گاه خبر آنلاین

عموم نمایندگان نگاه مثبتی به آقای مرتضوی دارند و او را برای وزارت کار مناسب می‌دانند و حالا قرار است روز سه‌شنبه برنامه‌های او به فراکسیون‌ها ارائه شود تا در نهایت نمایندگان روز چهارشنبه تصمیم‌گیری کنند.