سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: به گفته مسئولان دولت، قرار است در مرحله اول 10 میلیون تومان سهام به حدود سه میلیون و 500 هزار نفر از افراد که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، تعلق بگیرد اما سهام‌دار شدن سایر جاماندگان منوط به پرداخت بدهی 90 هزار میلیارد تومانی دولت است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

به گفته مسئولان دولت، قرار است در مرحله اول 10 میلیون تومان سهام به حدود سه میلیون و 500 هزار نفر از افراد که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، تعلق بگیرد اما سهام‌دار شدن سایر جاماندگان منوط به پرداخت بدهی 90 هزار میلیارد تومانی دولت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگرانی که سهام عدالت ندارند فاز نخست جاماندگان سهام عدالت محسوب می‌شوند.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اسفناک خواندن وضعیت شرکت‌های دولتی گفت: یکی از اولین گام های وزارت اقتصاد این بود که با شفاف کردن صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی، مدیران دولتی را پاسخگو کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: با توجه به اینکه تکلیف دولت این است که سهام لازم به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری را بدهد، حوزه بازنشستگی در اولویت پرداخت بدهی‌های دولت است و از این بابت 90 هزار میلیارد باید در اختیار این شرکت‌ها قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر

«سید صولت مرتضوی» که پس از به روی کارآمدن دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور شد با رأی مجلس پاستور را به سمت خیابان آزادی برای جلوس بر کرسی وزارت کار ترک می‌کند.

وب‌گاه الف

نماینده مردم هشترود در مجلس با بیان اینکه مرتضوی سلسله مراتب مدیریتی را با توانمندی پشت سر گذاشته است، گفت: وزیر پیشنهادی تعاون با درد و رنج مردم محروم جامعه آشنا است و سختی ها برایش ملموس است بنابراین برای کاهش آلام مردم انگیزه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم هشترود در مجلس بیان کرد: مرتضوی در هر منصب و مسئولیتی که بوده، تجربه و مهارت جدیدی را برای افزایش صلاحیت خود در نظر گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم هشترود در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی کار گفت: وزیر پیشنهادی تعاون با درد و رنج مردم محروم جامعه آشنا است و سختی‌ها برایش ملموس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم هشترود در مجلس با بیان اینکه مرتضوی سلسله مراتب مدیریتی را با توانمندی پشت سر گذاشته است، گفت: وزیر پیشنهادی تعاون با درد و رنج مردم محروم جامعه آشنا است و سختی‌ها برایش ملموس است بنابراین برای کاهش آلام مردم انگیزه دارد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: صولت مرتضوی فردی با روحیه جهادی و انقلابی بوده و کار آزموده و با تجربه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تطبیق آن با اسناد بالادستی، کمیسیون اجتماعی صلاحیت وزیر کار را احراز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق املاک و مستغلات کشور با نماد «ارزش مسکن» بود که در دقایق ابتدایی نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن 30 میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم. صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات ارزش مسکن پس از دریافت مجوز‌های لازم و ثبت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها، امروز...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج نشان می‌دهد این شرکت‌ها به حیاط خلوت برخی جریانات، آقایان و نورچشمی‌ها تبدیل شده و نظارت لازم بر آنها وجود ندارد.