سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین صندوق املاک و مستغلات کشور تاسیس شده و قرار است بزودی پس از پذیره‌نویسی فعالیت خود را شروع کند. در این گزارش از نگاه کارشناسان مختلف حوزه مسکن و بازار سرمایه، به کارکرد‌ها و نقاط ضعف و قوت این صندوق‌ها پرداخته‌ایم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

نحوه افزایش حقوق کارمندان در قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی شده است. با این حال برای سال 1401 افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته طور دیگری رقم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یورونیوز نوشت: رای‌دهندگان در سوئیس روز یکشنبه در یک همه‌پرسی درباه افزایش سن بازنشستگی زنان شرکت خواهند کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این شرایط، محمد وحیدی دیروز در جلسه علنی قوه مقننه در اخطاری، اعلام کرد: درباره دریافتی کارکنان دولت با توجه به اینکه در سال جاری به میزان 10 درصد افزایش حقوق صورت گرفت و همچنین با توجه به اینکه افزایش قیمت‌ها صورت گرفته است،

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در صحبت‌هایی جداگانه، احتمال افزایش حقوق کارکنان دولت را به شیوه‌هایی متفاوت تایید کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده بجنورد در مجلس تاکید کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت برای شش ماهه دوم سال عملیاتی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده بجنورد در مجلس تاکید کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت برای شش ماهه دوم سال عملیاتی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیین نامه اجرایی واگذاری سهام به صندوق‌های بازنشستگی به تصویب رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

بازنشستگان تامین اجتماعی تا فردا حقوق شهریور ماه خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد. پرداخت مابه التفاوت از مهر آغاز می‌شود. کارمندان بازنشسته نیز از دیروز در حال دریافت حقوق بازنشستگی هستند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: گزینه پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای پیشینه علمی و تخصصی قابل قبولی است که با اجرای برنامه‌ها و چشم‌اندازهای مناسب می‌تواند در این وزارتخانه اثربخش باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: بازنشستگان تامین اجتماعی تا فردا حقوق شهریور ماه خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد. پرداخت مابه التفاوت از مهر آغاز می‌شود. کارمندان بازنشسته نیز از دیروز در حال دریافت حقوق بازنشستگی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشریح جزئیات استخدام در این سازمان گفت: سازمان در حال انجام مکاتبات برای کسب موافقت مسئولان جهت لحاظ امتیازات ویژه کرونا فعالان دوره شیوع این بیماری در آزمون‌های استخدامی تامین اجتماعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی ما این بود که افزایش تعداد بازنشستگان را در سال‌های آتی نیز داشته باشیم و روند پیش آمده دوباره تکرار شود، به همین علت اقداماتی را درنظر گرفتیم تا از وقوع این پیشامد جلوگیری کنیم؛ در همین راستا 25 دی 1400 اولین مکاتبه را با وزیر آموزش و پرورش انجام و درخواست کردیم با توجه به افزایش تعداد بازنشسته‌ها، تعاملی بهتری میان دو مجموعه شکل بگیرد.