سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - روابط عمومی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با توجه به اعلام گزارش دکتر پورابراهیمی رییس این کمیسیون، در خصوص مغایرت‌های قانونی مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، رییس دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف اجرای اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی شرکت مس را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با دستور رئیس دیوان عدالت اداری اجرای اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس به صورت موقت متوقف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود قطعی بودن تخصیص این اعتبار، هنوز هیچ دستورالعملی برای چگونگی توزیع و تقسیم آن به بازنشستگان مشمول وجود ندارد. این صحبت‌ها نیز می‌تواند گویای این واقعیت باشد که تا اطلاع ثانوی قرار نیست حقوق بازنشستگان کشوری ترمیم شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت مبهم افزایش حقوق این گروه از بازنشستگان در حالی است که از هفته گذشته سازمان تامین اجتماعی احکام بازنشستگی غیر حداقلی بگیران را تصحیح کرد و حقوق ماهانه آنها را از 10 درصد به 38 درصد افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با مصوبه هیات امناء صندوق بازنشستگی مس ایران محسن یزدانی راد به عنوان سرپرست مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس ایران منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دامنه تغییرات در شرکت ملی مس روز شنبه به صندوق بازنشستگی آن رسید و محسن یزدانی راد جای آرمان حسنی را گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از رایزنی با معاون اول رئیس جمهور در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان این مجموعه خبر داد.

وب‌گاه تابناک

محسن یزدانی راد عضو هیات مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با مصوبه هیات امناء به عنوان سرپرست موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناسان صندوق به هر درخواستی که از سوی بازنشستگان از هر روشی مطرح و ثبت شود، چه تماس با مرکز پاسخگویی و یا نرم‌افزار صبا باشد، پاسخ خواهند داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید غلامرضایی (مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری) دلایل تغییر در مدیریت، ساعات پاسخگویی و زیرساخت های مرکز تماس 2500 این صندوق را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه تابناک

شرکت ملی صنایع مس ایران رسیدن تولید یک میلیون تن کاتد را از طریق ایجاد مشارکت با شرکت‌های صندوق بازنشستگی مس و اتکا به جوانان با تجربه و علمی داخلی آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس طرح نمایندگان در صحن علنی مجلس، صندوق‌ها مکلفند سابقه افراد واجد شرایط بازنشستگی سایر صندوق‌ها را به عنوان سابقه بپذیرند.