سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش درگیر رتبه‌بندی معلمان است. از آن سو با کمبود نیرو مواجه بوده و به دنبال جذب نیرو و استمرار خدمت همکاران در آستانه بازنشستگی است. می‌خواستیم تعامل بیشتری داشته باشیم تا برقراری حقوق با تاخیر مواجه نشود. اینکه صدور احکام در زمان درست خودش انجام شود، برای ما ارزشمند و مهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه درخواست بازنشستگی از تاریخ 1401/6/29 آماده ثبت درخواست بازنشستگی جانبازان معزز بوده و این عزیزان به‌صورت برخط کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچه بازنشستگان از افزایش هزینه‌های درمان بیشتر به ستوه بیایند، کسر این دو درصد از مستمری ناچیز بازنشستگی آزاردهنده‌تر می‌شود؛ وقتی بیمه پایه به اضافه‌ی بیمه تکمیلی به اضافه‌ی این دو درصد، بازهم برای تامین هزینه‌های درمان کافی نیست، طبیعی‌ست که یک خواست جمعی شکل می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی افزایش حقوق کارکنان دولت را تایید می‌کنند اما شیوه‌های متفاوتی برای اعمال این افزایش مطرح می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان بورس و اوراق بهادار با تاسیس صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT) موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوزنوشت: سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی افزایش حقوق کارکنان دولت را تایید می‌کنند اما شیوه‌های متفاوتی برای اعمال این افزایش مطرح می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیرو دستور رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی مسکن بر استفاده از ظرفیت ماده (5) قانون جهش تولید مسکن و راه اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات، با حمایت و تاکید وزرای امور اقتصادی و تعاون، تاسیس صندوق های سرمایه گذاری در این حوزه در دستور کار صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

بازنشستگان همچنان منتظر پرداخت 25 درصد معوقه متناسب‌سازی خود از سال 1400 هستند و امیدواریم با درایت و مدیریت سازمان این خواسته به حق بازنشستگان محقق شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر مبنای پرداخت حقوق و دستمزد بانشستگان سازمان تامین اجتماعی و کارگران شاغل غیر حداقلی بگیر، 38 درصد به علاوه رقم ثابت 515هزار تومان است، میزانی که بیش از مقدار تعیین شده برای حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته غیر حداقلی بگیر به نرخ تورم اعلامی دولت نزدیک است.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت واگذاری سهام عدالت به مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و روند خصوصی سازی در کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موکب صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت اربعین حسینی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران برپا شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

واریزی جدید دولت برای بازنشستگان! در رابطه با واریزی جدید دولت اینبار قرعه شانس به نام بازنشستگان رسیده است. طبق اخبار منتشر شده واریزی جدیدبرای تمام بازنشستگان کشوری است. واریزی جدید برای بازنشستگان قرار است به صورت وام با کارمزد پایین پرداخت شود. مقدار واریزی جدید 4 میلیون تومان است. در ادامه به آخرین خبر از واریزی جدید می پردازیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

این طرح در نهایت روز یکشنبه 23 مردادماه امسال مصوب و نمایندگان مجلس با الحاق یک تبصره به ماده (6) طرح نقل‌وانتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی، با آن موافقت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دلایل طلاق‌های صوری به دلیل افزایش حمایت صورت می‌گیرد. در واقع برخی از این راه استفاده می‌کنند تا بتوانند از سیستم‌های حمایتی مانند حقوق پدر یا مادر استفاده کنند. موردی که در این سال‌ها خیلی زیاد باب شده، سوءاستفاده از طلاق صوری برای جلوگیری از سربازی رفتن پسران است، زیرا وقتی پسری سرپرست خانواده باشد، از رفتن به سربازی معاف می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تامین اجتماعی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پیوست.