سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدیهی است که در حال حاضر محاسبه اقساط ماهانه مرداد ماه 1401 برای کلیه تسهیلات 12 میلیون تومانی، وفق ضوابط قانونی فوق الذکر اصلاح گردیده و اقساط بازپرداخت اصلاح شده با احتساب تقسیط کارمزد سالانه از حقوق بازنشستگان تا تسویه کامل ماهانه کسر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از معرفی 1080 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت به سازمان تامین اجتماعی جهت بهره‌مندی از مستمری ماهانه بازنشستگی تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با معرفی این جمعیت، شمار مددجویان دارای بیمه تأمین اجتماعی به 5167 نفر رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات این صندوق در یک سال دولت سیزدهم ادامه داد: کاری که توانستیم در این دوره انجام دهیم، پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان بود که با حمایت دولت این موضوع انجام شده، هرچند که این امر وظیفه حداقلی صندوق بازنشستگی است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت سپرده‌گذاری اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد در مرداد امسال بیش از 13 هزار میلیارد ریال سود سنواتی ناشران از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب بیش از 3 میلیون سهامدار واریز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت وام ضروری سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری مدتی است که آغاز شده و براساس اعتباراتی که جداگانه هر کدام از این دو صندوق برای مستمری‌بگیران خود کنار گذاشته‌اند، پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری به ترتیب حدود 300 هزار کارمند بازنشسته و نیز حدود 400 هزار کارگر بازنشسته این تسهیلات را دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین‌نامه اجرایی ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری در صندوق بازنشستگی کشوری تدوین و آماده ارسال به هیات دولت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضی بالای 70 سال سن باید ضامن قابل وثوقی را به بانک معرفی کند تا بتواند وام ضروری خود را دریافت کند. درحالتی که سن بازنشسته متقاضی کمتر از 70 سال باشد نیازی به معرفی ضامن نیست و بانک رفاه به اعتبار مستمری که قرار است ماهانه واریز شود، وام را پرداخت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر افزایش 38 درصدی حقوق شامل حال تمام بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی (کسانی که بیشتر از حداقل مستمری دریافت می‌کنند) می‌شود که از شهریور ماه این مصوبه اجرایی خواهد شد و مابه التفاوت آن از اول فروردین ماه واریز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: باید ریشه آن‌هایی را که طراح صحنه‌های فساد هستند و ذهن کارگران صنعت ما را از تولید غافل می‌کنند، خشکانده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

می‌گویند بیمار و بستری است. قبلش هم در محل خدمت یعنی وزارت راه نداشت که دلیلش به‌طور رسمی اعلام نشده اما پربیراه است که این مسئله بازداشت مشاور ارشد او ارتباطی نداشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پیش‌نویس تهیه‌شده برای این لایحه تلاش می‌شود که حقوق بازنشستگان کشوری هم متناسب شود و هم منابع مالی آن دیده شود و خوشبختانه دولت هم این موضوع را در نظر دارد و عزم آن هم بر افزایش حقوق بازنشستگان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موارد جدید دور زدن قانون که باعث صدمه به سازمان تامین اجتماعی شده است، بحث «طلاق صوری» برخی خانوارها برای برخورداری زن مطلقه از مستمری بازماندگان والدین (پدر یا مادر) از صندوق‌های بازنشستگی مختلف (از جمله صندوق تامین اجتماعی) است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ما به دنبال اجرای قانون و همچنین اصلاح قوانین در خصوص نوع پرداخت به بازنشستگان هستیم؛ در خصوص همسان سازی و 9 هزار میلیارد تومان اعلام شده، همچنان فرمول یا روشی برای اجرا به صندوق اعلام نشده است.