چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسکندری گفت: دولت مدافع افزایش حقوق بازنشستگان است، اما این بار هم مشکل تامین منابع وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسکندری دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در خصوص مسائل مربوط به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در ماده 85 قانون خدمات کشوری آمده است که دستگاه‌ها باید به بازنشستگان خود خدمات بیمه تکمیلی ارائه دهند و اکنون کاری که در دستگاه‌ها انجام نمی‌شوند، صندوق بازنشستگی خود این موضوع را انجام می‌دهد. وی ادامه داد:...

وب‌گاه گسترش

خاندوزی وزیر اقتصاد در مورد سهام عدالت گفت: دولت طبق قانون بودجه امسال مکلف است به جاماندگان دو دهک کم درآمد شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی سهام عدالت اختصاص دهد که تا آخر سال این کار انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاسیس سامانه حمایت، قصد دریافت و ثبت اعتراضات مردم مبنی بر تخصیص یارانه را دارد. این سامانه اخیرا به روز رسانی شده و جزئیات بیشتری را پوشش می دهد.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای هر یک از بازماندگان دو دهک کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی به بهزیستی 10 میلیون تومان سهام عدالت اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حوزه ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان کار درست اجرای ماده 85 قانون خدمات کشوری است اگر این ماده اجرا شود به عنوان یک هدیه بسیار مهم به بازنشستگان کشوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از سرمایه گذاری‌های پراکنده صندوق‌های بازنشستگی، که برخلاف رأی و نظر آنها و با وجود تاکید فراوان بر خروج صندوق‌ها از بنگاه داری، عمدتاً در قالب رد دیون، به آنها واگذار شده است، نیازمند سرمایه گذاری‌های جدید برای بهسازی، توسعه و یا حتی حفظ وضع موجود است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - واحدهای 3، 4 و 5 گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مایع‌سازی گاز طبیعی ایران با حضور وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد اسکندری (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) طی جلسه‌ای با مدیران کانون‌های بازنشستگی به سوالات آنان پاسخ داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، درباره خدمات درمانی و رفاهی، بیمه تکمیلی، متناسب سازی حقوق، پرداخت هدایا و کمک رفاهی و مناسبتی و وام و حق مناطق جنگی توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور اعمال امتیاز ویژه کرونا در آزمون استخدامی سراسری سال جاری، در حال انجام مکاتبات و برگزاری جلسه در ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط با متناسب‌سازی گفت: سال1400 منابع لازم دولت را در اختیار نداشتیم و از آورده شرکت‌ها هزینه کردیم و سال 1401 را هم پیگیری می‌کنیم که تمهیدات و مقدمات لازم فراهم شود. در عین حال، پرداخت مطالبات معوق 99 جهت تامین اعتبارات پیگیری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته جلساتی میان نمایندگان مجلس با اعضای کانون بازنشستگان کشوری برگزار شده است. موضوع این جلسات بررسی احتمال افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری از شهریور ماه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسکندری گفت: سال1400 منابع لازم دولت را در اختیار نداشتیم و از آورده شرکت‌ها هزینه کردیم و سال 1401 را هم پیگیری می‌کنیم که تمهیدات و مقدمات لازم فراهم شود. در عین حال، پرداخت مطالبات معوق 99 جهت تامین اعتبارات پیگیری می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد اسکندری در نشست خود با مدیران کانون‌های بازنشستگی، در ارتباط با خدمات درمانی و رفاهی گفت: برخی از خدمات رفاهی و درمانی با ارجاع به اساسنامه صندوق در زمره وظایف ذاتی صندوق تعریف نشده است ولی صندوق کشوری با تمام توان مصمم است که مشکلات بازنشستگان را پیگیری و رفع و رجوع کند.