چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط با متناسب‌سازی گفت: سال1400 منابع لازم دولت را در اختیار نداشتیم و از آورده شرکت‌ها هزینه کردیم و سال 1401 را هم پیگیری می‌کنیم که تمهیدات و مقدمات لازم فراهم شود. در عین حال، پرداخت مطالبات معوق 99 جهت تامین اعتبارات پیگیری می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سال1400 منابع لازم دولت را در اختیار نداشتیم و از آورده شرکت‌ها هزینه کردیم و سال 1401 را هم پیگیری می‌کنیم که تمهیدات و مقدمات لازم فراهم شود. در عین حال، پرداخت مطالبات معوق 99 جهت تامین اعتبارات پیگیری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین‌نامه نحوه پرداخت هدایا و کمک رفاهی و مناسبتی درحال تدوین است که حداقل به میزان 20 درصد اعتبارات شاغلان برای بازنشستگان پیش‌بینی شده تا با کمک نمایندگان مجلس در بودجه گنجانده شود. بهره‌مندی بازنشستگان از محصولات و تولیدات شرکت‌ها، یک مطالبه برحق است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه های این صندوق تاکید کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه‌ای آخرین مهلت تحویل اسناد جبران هزینه خسارت درمان سال 1400 بازنشستگان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با استقبال از عزم صندوق بازنشستگی فولاد در فسادستیزی گفت: صندوق فولاد دیگر حیاط خلوت نیست و با رانت‌خواری و بریز و بپاش‌هایی که از قبل بوده به شدت مقابله کرده است.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه‌ای آخرین مهلت تحویل اسناد جبران هزینه خسارت درمان سال 1400 بازنشستگان را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر اقتصاد درباره برنامه دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده، گفت: ما در دولت قائل به این هستیم که صرفاً نباید به سمت متغیرهای قیمتی رفت بلکه باید همزمان از متغیرهای غیرقیمتی هم به عنوان ابزارهایی برای تغییر الگوی مصرف در این زمینه استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: صندوق فولاد دیگر حیات خلوت نیست و با رانت خواری و بریز و بپاش‌هایی که از قبل بوده به شدت مقابله کرده است.

خبرگزاری دانا

زاهدی وفا گفت: دانش بنیان شدن تولید صرفا یک شعار لوکس نیست بلکه ضمانت بقای ما در بازارهای جهانی خواهد بود که اگر نتوانیم در بازار خارجی رقابت کنیم در آینده بازار داخلی را هم به تولیدات خارجی واگذار خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه و بررسی شده، اما اجرای آن منوط به تامین اعتبارات لازم است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: افزون بر 200 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای استان فارس تامین شده که در هفته دولت این تجهیزات به فارس ارسال می‌شود.