چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس انتقال قصور بازنشستگی یا حق بیمه تمامی کسانی که کسور بازنشستگی یا حق بیمه خود را از صندوق بازنشستگی ذیربط دریافت نمایند را ممنوع کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی، ساز و کار آن را مشخص کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتقال قصور بازنشستگی یا حق بیمه تمامی کسانی که کسور بازنشستگی یا حق بیمه خود را از صندوق بازنشستگی ذیربط دریافت نمایند را ممنوع کردند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی، ساز و کار آن را مشخص کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط نقل و انتقال سوابق بیمه یا کسور بازنشستگی تعیین شد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس تبصره 1 این ماده، نقل و انتقال سوابق حق بیمه یا کسور بازنشستگی پس از برقراری حقوق بازنشستگی، ازکارافتادگی و یا مستمری بازماندگان از صندوق پرداخت کننده مستمری به سایر صندوق‌ها ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: موضوع لزومِ افزایش سنِ بازنشستگی به قدری طیِ سال‌های اخیر تکرار شده که امروز حتی برخی از فعالان کارگری معتقدند رفتن به این سمت، امری محتوم است و نمی‌توان از آن گذشت. اکبر شوکت اما چنین استدلال‌هایی را برای افزایش سن بازنشستگی نمی‌پذیرد. او قاطعانه معتقد است که از راه‌هایی دیگر می‌توان این بحران را کنترل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از مردادماه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان استفاده از خدمات سفر و گردشگری در قالب کمک هزینه سفر برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از مردادماه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمک هزینه سفر بازنشستگان بر اساس بودجه مصوب هیأت مدیره صندوق بازنشستگان، برای هر دفتر کل مبلغ 500 هزار تومان اعلام شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها را رفع کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از مردادماه سال جاری خبر داد.