چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت سپرده گذاری اعلام کرد با پرداخت سود سهام 13 شرکت در هفته نخست مرداد تعداد سود‌های پرداختی از طریق اطلاعات سامانه سجام از ابتدای امسال به رقم 90 شرکت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند اعلام شد.

وب‌گاه تابناک

با حکم دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «معبود عباس زاده» مدیر مجتمع مس سونگون شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، مبالغی را به‌طور ماهیانه به بازنشستگان تحت پوشش خود پرداخت می‌کنند که این مبلغ، حقوق بازنشستگی نامیده می‌شود. البته با فوت فرد بازنشسته، حقوق وی قطع نشده و به برخی از افراد خانواده وی، انتقال می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجله فوتبال امشب با موضوع بررسی ابعاد قرارداد ویلموتس و سوابق افراد دخیل در انعقاد این قرارداد روی آنتن رفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

بازنشستگانی که حقوقشان داستانی طویل داشته و پنج ماه است که منتظر هستند تا بالاخره ببینند وضعیت دستمزدشان به کجا می‌رسد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مطابق بند 2 ماده 83 قانون تامین اجتماعی، سهم هر فرزند از حقوق بازنشستگی پدر یا مادر خود، 25 درصد مستمری والد وی است. در شرایطی که فرزند، هر دو پدر و مادر خود را از دست داده باشد، این سهم به دو برابر افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با روی کار آمدن دولت سیزدهم امید به بهبود و اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشتی در بین بخشی از مردم که بیشترین آسیب را از سوء تدبیر‌های دولت روحانی دیده بودند زنده شد؛ اگر چه بخش دیگری از جامعه معتقد بود مشکلات در کشور آنچنان ریشه دوانده که آنچنان کاری از دست دولت سیزدهم برای بهبود این وضعیت برنمی آید. امروز که در آستانه اولین سالگرد تنفیذ حکم ریاست جمهوری رئیس...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قابلیت انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی براساس تقاضای کتبی بیمه شده از صندوق قبلی به جدید موافقت کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماجرای افزایش حقوق بازنشستگان هنوز ادامه دارد. ظاهرا در همین روزها 4 میلیون تومان برای یک گروه واریز شده است. از یک طرف حرف و حدیث واریز 13 میلیونی ادامه دارد. با این همه شانس افزایش حقوق بازنشستگان واقعا چقدر است؟

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس انتقال کسور بازنشستگی یا حق بیمه تمامی کسانی که کسور بازنشستگی یا حق بیمه خود را از صندوق بازنشستگی ذیربط دریافت نمایند را ممنوع کردند.

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه مجلس حق بیمه یا کسور بازنشستگی که به هر یک از صندوق‌های بیمه بازنشستگی پرداخت شده، براساس تقاضای کتبی بیمه شده یا بازماندگان واجد شرایط وی از صندوق قبلی به صندوق جدید منتقل می‌شود.

وب‌گاه تابناک

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی، ساز و کار آن را مشخص کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس انتقال کسور بازنشستگی یا حق بیمه تمامی کسانی که کسور بازنشستگی یا حق بیمه خود را از صندوق بازنشستگی ذیربط دریافت کردند را ممنوع ساختند.