چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

صندوق بازنشستگی کشوری خدمات متعددی شامل افزایش وام های ضروری و وام ازدواج فرزندان، خدمات بیمه و پرداخت هزینه بیمه های تکمیلی، را در دولت سیزدهم به منظور رفاه حال بازنشستگان ارائه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و 663 هزار بازنشسته خدمات متعددی شامل افزایش وام های ضروری و وام ازدواج فرزندان، خدمات بیمه و پرداخت هزینه بیمه های تکمیلی، حمایت از پایان نامه های دانشجویی و گردشگری را در دولت سیزدهم به منظور رفاه حال بازنشستگان ارائه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با روند استخدام کارکنان موسسات عمومی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طبق ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان امور اداری و استخدامی فقط می تواند استخدام نیروهای وزارتخانه ها را تایید کند.

خبرگزاری تسنیم

ثبت‌نام از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور پرشور بازنشستگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق مهیا کردن محل استراحت و اسکان آنها آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور بازنشستگان کشوری در راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، زائرین بازنشسته و علاقه‌مند می‌توانند در صورت تمایل از امروز تا روز چهارشنبه 2 شهریورماه 1401 برای ثبت درخواست امکان استفاده از مجموعه خدمات ایام اربعین صندوق بازنشستگی کشوری از طریق سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir اقدام کنند. همچنین این صندوق جهت تسهیل عزیمت...

خبرگزاری مهر

صندوق بازنشستگی کشوری مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: تمام صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته هستند و باید سن بازنشستگی در ایران اصلاح شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کار موظف به پرداخت مستمری بیمه‌شدگان از طریق پایگاه رفاه ایرانیان شد.

خبرگزاری دانا

طبق مصوبه مجلس، کلیه صندوق‌های بازنشستگی مکلفند اطلاعات مربوط به سوابق بیمه‌پردازی بیمه‌شدگان و مشمولین این قانون را در اختیار وزارت کار قرار دهند.

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه مجلس، کلیه صندوق‌های بازنشستگی مکلفند اطلاعات مربوط به سوابق بیمه‌پردازی بیمه‌شدگان و مشمولین این قانون را در اختیار وزارت کار قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در مصوبه ای برخی از صندوق‌های بازنشستگی را مکلف کردند که اطلاعات مربوط به سوابق بیمه‌پردازی بیمه‌شدگان و مشمولین این قانون را در اختیار وزارت کار قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس وزارت کار را موظف کردند به منظور پرداخت کامل مستمری بیمه شدگان، زیرساخت‌های لازم را از طریق پایگاه ملی رفاه ایرانیان فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف کردند به منظور پرداخت کامل مستمری بیمه شدگان، زیرساخت‌های اجرایی لازم را از طریق «پایگاه ملی رفاه ایرانیان» فراهم کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اتخاذ تصمیم برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: جزئیات و نحوه اجرا فردا اعلام می‌شود.