چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «حسین عامریان» در دیدار عمومی با بازنشستگان صندوق در سالن اجتماعات شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود ضمن تشریح اقدامات و دستاورد‌های تیم مدیریتی جدید صندوق در حوزه‌های مختلف به موضوع درمان بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان ما در سنی هستند که نیاز به حمایت‌های درمانی دارند و موضوع درمان دغدغه آنهاست به همین دلیل سرانه درمان آن دسته از بازنشستگان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: قصد داریم برای بازنشستگانی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند یارانه امور رفاهی در نظر بگیریم.

وب‌گاه گسترش

تازه‌ترین آمار‌ها نشان می‌دهد که سود سهام 39 شرکت در تیر ماه امسال از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از افزایش بی‌سابقه و 100 درصدی سرانه درمان بازنشستگان این مجموعه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: کارهای سخت و زیان آور و بحث افزایش سن بازنشستگان و اموری که برای سازمان هزینه‌بر است در طرح پارامتریک مطرح شدند تا هزینه‌های سازمان از این طریق کنترل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: چندین سال است که مجلس قوانینی را تصویب کرده است که براساس آن حق بیمه کارفرما را دولت باید پرداخت کند و دولت‌های گذشته این پول را پرداخت نکردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی اکنون میانگین سن بازنشستگی صندوق کشوری حدود 51 سال است. این سن تازه ابتدای پختگی و شکوفایی به ویژه در عرصه مدیریتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: سود سهام 39 شرکت در تیر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تازه‌ترین آمارها نشان می دهد که سود سهام 39 شرکت در تیر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان خبر داد.