جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

داستان از این قرار است: در حالی که قرار بود افزایش حق عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان بر اساس مصوبات بودجه 1403 با تاخیر یک ماهه از اردیبهشت واریز و معوقه فروردین نیز در ماه‌های آینده پرداخت شود، حالا نه تنها این وعده عملی نشده، بلکه اصلا مبلغی تحت این عناوین پرداخت نشده و بازنشستگان در کمال تعجب با کاهش دریافتی مواجه شده‌اند. خبرگزاری دانشجو نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد حق عائله‌مندی و...

وب‌گاه گسترش

منتخب تربت حیدریه اعلام کرد: ما امیدواریم که با حل شدن مشکلات نهایی در مصوبه همسان‌سازی، این مصوبه در ماه خرداد به مرحله نهایی و اجرایی برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان کشوری مربوط در اردیبهشت ماه سالجاری پرداخت نشده است بررسی‌ها نشان می‌دهد حق عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان کشوری مربوط در اردیبهشت ماه سالجاری پرداخت نشده است و همین موضوع باعث نارضایتی و اعتراض این قشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، هنوز داستان عدم واریز خسارات درمانی بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری مربوط به نیمه دوم سال 1402 تحت قرارداد شرکت آتیه‌سازان...

وب‌گاه گسترش

حقوق بازنشستگان و وظیفه‌گیران در 25 استان کشور در ماه فروردین 1403 پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان یک اطلاعیه مهم صادر کرد. صندوق بازنشستگی کشوری درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان یک اطلاعیه مهم صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، صندوق کشوری اعلام کرد: اسناد درمانی بازنشستگان از اول فروردین 1403 به بعد، باید به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت جدید بیمه‌گر تحویل داده شود.

وب‌گاه گسترش

محسن زنگنه گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌صورت قانون درآمده، اما این قانون مربوط به برنامه هفتم توسعه کشور است که یکی دو هفته آینده ابلاغ می‌شود و پیش از ابلاغ آن، دولت اختیار دارد از اول فروردین ماه امسال آن را اجرا کند، البته مجلس به میزان 65 هزار میلیارد تومان، منابع مالی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است تا پس از عملیاتی شدن قانون و ابلاغ برنامه پرداخت شود.

خبرگزاری دانشجو

بررسی‌ها نشان می‌دهد حق عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان کشوری مربوط در اردیبهشت ماه سالجاری پرداخت نشده است و همین موضوع باعث نارضایتی و اعتراض این قشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که به منظور ادامه سیاست "خدمت ادامه دارد"، صندوق بازنشستگی کشوری بر اساس تفاهمنامه با یکی از بانک‌ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله را به بازنشستگان پرداخت خواهد کرد. این اقدام نشان می‌دهد که صندوق بازنشستگی کشوری همچنان به دنبال ارائه خدمات حمایتی و رفاهی به بازنشستگان خود است. پرداخت تسهیلات با دوره بازپرداخت پنج ساله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم یکی از وزرای سابق گفت: حکم قطعی صادر شده در مورد این فرد در حال طی تشریفات قانونی اجرای حکم و در مرحله اجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام بازنشستگان کشوری در بازه پنج سال که پنج ساله است جدیدترین تسهیلاتی به حساب می‌آید که صندوق بازنشستگی کشوری برای حمایت از بازنشستگان تحت پوشش خود معرفی کرده وام بازنشستگان کشوری با عنوان وام پنج ساله روی زبان‌ها افتاده و در حقیقت ترکیبی است از وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که تاکنون به بازنشستگان و فرزندان آنها تعلق می‌گرفت. وام بازنشستگان کشوری قرض‌الحسنه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم یکی از وزرای سابق گفت: حکم قطعی صادر شده در مورد این فرد در حال طی تشریفات قانونی اجرای حکم و در مرحله اجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است. کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است. به گفته فعالان صنفی بازنشستگان، کسور فروردین ماه استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و گیلان هنوز پرداخت نشده و صندوق اعلام کرده تلاش برای تامین منابع لازم برای پرداخت کسور حقوق این استان‌ها ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین پرونده های قضایی پرداخت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.