جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

براساس برنامه هفتم توسعه، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران باید از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده اجرایی شود. این تکلیف قانونی باید از ابتدای سال جاری به مرحله اجرا درآید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند. در سال‌های گذشته، طرف قرارداد صندوق بازنشستگان کشوری برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، شرکت آتیه سازان حافظ بود. اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را...

وب‌گاه گسترش

با گذشت نیمه اول ماه خرداد، همچنان خبری از برگزاری جلسه شورایعالی کار نیست. این در حالی است که طبق قانون کار، این شورا باید حداقل ماهی یک بار تشکیل جلسه دهد.

وب‌گاه گسترش

صندوق بازنشستگی کشوری برای یک میلیون و هفتصد هزار نفر بازنشسته و سازمان تامین اجتماعی برای سه میلیون و هشتصد هزار نفر بازنشسته، وام‌هایی به مبالغ مختلف در نظر گرفته‌اند تا بخشی از نیاز‌های آنان را برطرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا فیضی نژاد معاون صندوق بازنشستگی گفت: در اجرای بند الحاقی ماده 29 قانون برنامه هفتم توسعه، دولت مکلف شده تا افزایش حقوق بازنشستگان کشوری را به میزان 90 درصد حقوق و مزایای مشمول برداشت کسور شاغلان مشابه و همتراز در سال 1403 اجرایی کند. معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: این صندوق مجری قوانین و مقررات ابلاغی و مصوب بوده و اجرای متناسب‌سازی - که در برنامه هفتم...

وب‌گاه گسترش

صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی به ترتیب برای یک میلیون و 700 هزار نفر و سه میلیون و 800 هزار بازنشسته وام‌هایی را به مبالغ مختلف در نظر گرفته‌اند تا بخشی از نیازهای آن‌ها رفع شوند.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نیمه اول خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تأکید کرد: این صندوق مجری قوانین و مقررات ابلاغی و مصوب بوده و اجرای متناسب‌سازی - که در برنامه هفتم توسعه مدنظر است - منوط به ابلاغ قانون برنامه هفتم از سوی دولت و شیوه‌نامه و سازوکار اجرایی از سوی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه است معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تأکید کرد: این صندوق مجری قوانین و مقررات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری در 20 استان، پس از پرداخت کسور فروردین در 25 استان نوبت به تسویه حساب با معوقات بازنشستگان در استان‌های دیگر میرسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

، طبق گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود. طبق گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود. ، صولت مرتضوی، وزیر کار درباره تاریخ همسان سازی گفت: تاریخ آغاز اجرای برنامه هفتم، از اول فروردین 1403 است. هرگونه اصلاح در احکام بازنشستگان از اول فروردین اعمال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا فیضی نژاد گفت: صندوق بازنشستگی کشوری مجری قوانین و مقررات ابلاغی و مصوب بوده و اجرای متناسب سازی که در برنامه هفتم توسعه مدنظر است، منوط به ابلاغ قانون برنامه هفتم از سوی دولت و همچنین ابلاغ شیوه نامه و ساز و کار اجرایی از سوی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه است؛ ضمن اینکه اگر نیازی به دریافت اطلاعات شاغلین دستگاه‌ها باشد، متولی...

خبرگزاری تسنیم

رای بزرگترین پرونده تاریخ پتروشیمی ایران مربوط به دعوای حقوقی شرکت پتروشیمی جم با پتروشیمی مهر در دیوان عالی کشور صادر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رای بزرگترین پرونده تاریخ پتروشیمی ایران صادر و شرکت پتروشیمی مهر به پرداخت حداقل 872 میلیون دلار به شرکت پروشیمی جم محکوم شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حکمی حامد صادقی را به عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که قرار بود افزایش حق عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان بر اساس مصوبات بودجه 1403 با تاخیر یک ماهه از اردیبهشت واریز و معوقه فروردین نیز در ماه‌های آینده پرداخت شود، حالا نه تنها این وعده عملی نشده، بلکه اصلا مبلغی تحت این عناوین پرداخت نشده و بازنشستگان در کمال تعجب با کاهش دریافتی مواجه شده‌اند.