جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با رسانه‌ها برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: سال گذشته صندوق بازنشستگی صنایع مس ملی شکایتی علیه مدیران وقت باشگاه مس رفسنجان انجام شد و اتهاماتی متوجه افراد از جمله جعل و سندسازی و خیانت در امانت مطرح کرده بود، از اینرو در این پرونده بحث مجرمانه‌ای مطرح بود و در دستگاه قضایی شروع به رسیدگی شد. وی ادامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهرست نمایندگان منتخب بیمه ملت برای دریافت و ثبت اسناد درمانی صندوق بازنشستگی کشوری و معلمان بازنشسته اعلام شد. فهرست نمایندگان منتخب بیمه ملت برای دریافت و ثبت اسناد درمانی صندوق بازنشستگی کشوری و معلمان بازنشسته اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد‌. بازنشستگان محترم از ساعت 8 صبح...

وب‌گاه گسترش

بنابه اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سیاست پرداخت حقوق و متعلقات آن مثل کسور حقوق، با اولویت استان‌های کم برخوردار عملیاتی و اجرا می‌شود.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد که بدهی آموزش و پرورش مربوط به رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش آخرین اخبار درباره پرداخت مطالبات رتبه‌بندی معلمان را مشاهده کنید.

وب‌گاه گسترش

نمازی گفت: قرارداد با صندوق بازنشستگی در سال 1402 به صورت حق العمل کاری و کارمزدی بوده و درحال حاضر حدود 1800 تا 2000 میلیاردتومان بابت مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به آتیه سازان بدهکار است.

وب‌گاه گسترش

به گفته صولت مرتضوی، مجلس مبالغی را برای ما در نظر گرفته است که نیازمند زمان است، اما هرچه که پرداخت شود هم در صندوق بازنشستگی و هم در سازمان تامین اجتماعی عملیاتی و اجرا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز حقوق و بحث همسان‌سازی، بیمه تکمیلی و وام پنج ساله از جمله مهم‌ترین اخباری بودند که از ابتدای امسال توجه بازنشستگان را به خود جلب کردند بازنشستگان از ابتدای امسال با انواع و اقسام اخبار اقتصادی مواجه شده‌اند که بخشی از آن‌ها اجرا و تکلیف بخشی دیگر نامعلوم است. بازنشستگان با پایان تعطیلات نوروز پیگیر اخبار مربوط به واریز حقوق و همسان‌سازی بودند که تا کنون دست‌شان در حنا مانده. البته...

وب‌گاه گسترش

جعفر امیرآبادی زاده گفت: بانک صادرات متعهد شده تا به اعطای انواع اعتبار با اولویت ابزار زنجیره تامین ازجمله کارت اعتباری رفاهی متصل به اوراق وام مبادرت نماید. همچنین خرید انواع خدمات و محصولات شرکت های طرف قرارداد، تامین مالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان و همچنین خدمت رسانی شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات به بازنشستگان ازجمله مفاد این تفاهم نامه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است. کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است. به گزارش عرشه آنلاین، کسور فروردین ماه استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و گیلان هنوز پرداخت نشده و تلاش برای تامین منابع لازم برای پرداخت کسور حقوق این استان ها ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان توضیحات کاملی در خصوص مباحث مطرح شده در پرونده فساد در این باشگاه مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان توضیحات کاملی در خصوص مباحث مطرح شده در پرونده فساد در این باشگاه مطرح کرد.

وب‌گاه الف

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک‌ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مجتبی حاجی‌زاده گفت: در برنامه توسعه هفتم، اجرای متناسب‌سازیِ حقوق بازنشستگان الزام‌آور شده و از همان ابتدا نمایندگان مجلس این قانون را برای تمام صندوق‌های بازنشستگی کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی لازم‌الاجرا دانستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ پس از واگذاری بیمه تکمیلی بازنشستگان به بیمه ملت یک واکنش فوری نشان داد. مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ پس از واگذاری بیمه تکمیلی بازنشستگان به بیمه ملت یک واکنش فوری نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ، نقش این بیمه‌گذار در تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان کشوری را از اساس تکذیب کرد.