چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمع زیادی از بازنشستگان چهار بانک، امروز (بیست و پنجم خرداد) مقابل ساختمان بازنشستگی بانک‌ها تجمع و از مقامات صندوق و دولت درخواست کردند با توجه به اوضاع فعلی اقتصادی به مطالباتشان توجه کنند و هرچه زودتر معوقات آنها را پرداخت نمایند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: هیچ بازنشسته‌ای که حداقل 30 سال سابقه خدمت داشته باشد، کمتر از 5 میلیون تومان از صندوق بازنشستگی دریافت نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله‌گران در شرایطی به استقبال آخرین روز معاملاتی هفته می‌روند که دیروز شاخص کل بورس تهران روند صعودی را حفظ کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: حقوق حداقل‌بگیران نزدیک به 6 میلیون می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عملکرد حجت الله عبدالملکی، این دانش آموخته دانشگاه امام صادق در کمتر از یک سال اما چنان فشار را بر وی و دولت همراهش سنگین کرد که در نهایت اولین جدایی از کابینه با استعفا رقم خورد.

خبرگزاری تسنیم

نواقص متعدد موجود در طرح شفافیت قوای سه‌گانه، بیانگر آن است که گروهی از نمایندگان مجلس یازدهم با ارائه طرحی رادیکال، بی‌دقت و مملو از ابهام و ایراد قانونی، در حوزه شفافیت، همان راه و روش مجلس گذشته را در پیش گرفته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملکرد حجت الله عبدالملکی، این دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) در کمتر از یک سال اما چنان فشار را بر وی و دولت همراهش سنگین کرد که در نهایت اولین جدایی از کابینه با استعفا رقم خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز دوشنبه شاخص‌های بورس تهران رشد چشمگیری کردند. اغلب نمادهای بازار با رشد قیمت مواجه بودند و نقشه بازار سهام سبز پوش شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر خوش از حقوق بازنشستگان | زمان واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با پیگیری‌های سازمان بازرسی و به موجب ابطال حکم واگذاری سهام شرکت پتروشیمی باختر، حدود 700 میلیون دلار سهم به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و صندوق بازنشستگی تعلق گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در بخشی از جلسه شورای عالی قضایی با بیان اینکه شهر کلاردشت از جمله شهر‌های شمالی کشور است که در ویلاسازی مورد توجه افراد قرار دارد، محدوده قانونی این شهر را حدود 2 هزار و 50 هکتار عنوان کرد و گفت: درحالیکه طبق مصوبه شورای عالی شهرسازی، کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران می‌توانست حریم شهر کلاردشت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، گفت: نوعا سیاست ما برای زنان سرپرست خانوار "حمایت گرایانه" بوده است و در حال حاضر افراد در سیستم های ما "رسوب" می‌کنند و از همین رو است که همواره با مقوله "پشت نوبتی" در این حوزه مواجه‌ایم چراکه بودجه ما توان مدیریت بیش از این را ندارد و رویکرد ما توانمندسازی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر افراد در سیستم های ما رسوب می‌کنند و از همین رو است که همواره با مقوله "پشت نوبتی" در این راه مواجه‌ایم چراکه بودجه ما توان مدیریت بیش از این را ندارد و رویکرد ما توانمندسازی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس صندوق بازنشستگی مجلس گفت: افزایش حقوق بازنشستگان طبق هزینه‌های زندگی ماده 96 تأمین اجتماعی انجام شود و این ماده توسط هیات وزیران نقض شده و این مصوبه نیازمند بازنگری است.